.....malo je ljubavi koju osjećaju svi.....

nedjelja, 16.07.2006.

KAPLJICE LJUBAVNE KIŠE....

Mjesec se spustio na grad,
kroz tamnu noć,
jer on ima tu moć,
došao je po ostavljene duše,
koje tuguju za tobom, a uzeo je mene…
Oteo me od tebe,
da me sačuva,
da me ne ubije ono što me uništilo,
da me ojača ono što me stvorilo…
Dao mi je poseban dar,
da ti i ja nikad nismo bili par,
darovao mi je kapljice kiše,
koje kada padnu na tlo boli,
postaju sve tiše i tiše…
Dao mi je tvoju krv,
crvenu poput staze
posute laticama ruža,
znam da mi se od tebe ljubav
više ne pruža…
Bacila sam crvene latice,
počele se padati poput
kapljica ljubavne kiše,
mirisale su na tvoje tijelo,
izgledale su poput tebe…
Obasjana mjesečevom svjetlošću,
gledam posljednje svanuće
sa tobom, držim te za meku ruku,
letimo iznad oceana, prelijevaju se boje,
puštam te i ti polako toneš,
sada više nisi dio duše moje…
By: Me.... - ne tuguj za bezvrijednim ljudima…Na svijetu postoji mnogo više…
Image Hosted by ImageShack.us

16.07.2006. u 18:12 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdje vas je bilo... taran taraaaaa!! :) djeluje od (danas): 24.07.2006.

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Aerodrom - 24 sata..

Priznajem, griješio sam baš kao i svi
Znam da sam prepun mana, ali vjeruj mi
Moja ljubav oduvijek je bila
Čista i tebe dostojna..

Zbog nje sam bio spreman se pokoriti
I protiv razuma se onda boriti
I napustit svoje staro društvo
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo..

Ti uvijek imaš pravo se potužiti
Možda su ti drugi mogli više pružiti
Ali, vjeruj, kunem ti se
Nikad nisam za cijenu pitao..

Koliko sam puta te na kiši čekao
Kasnila si sate, ništa nisam rekao
Za tebe sam htio sve na svijetu
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo....



sad si vi odaberite kaj hoćete slushat..ovdje je kompilacija mojih naj pjesama..




















Please visit dazzlingdesires.dollie-bliss.com It will be worth it!
Tilaponka@hotmail.com





SEAL lyrics