.....malo je ljubavi koju osjećaju svi.....

četvrtak, 06.07.2006.

Here I go again..... :)

Za ovu pjesmu jednostavno nemam komentara jer mi je pre pre tužna da ju komentiram....nisam ju čula uglazbljenu ali riječi su mi mrak....

One & Only
Have I been away too long? Did I miss all the action?
What happened to the neighbourgs and the girl next door?
Did you get my greetings? What happened to the graffiti?
And what about this crap on the walls?
Did I forget about someone? No offense but I have to.
I didn`t have a respect for the violence.
And what about this music? Did I forget something else?
When I left the silence.
Don`t let the shadows reach me.
Don`t let the shadows swallow the light while I`m sleeping.
Whatever comes to your mind just hit me. It`s my time. My time.
The one and only lonely.
Did I win the firt prize? Have I crossed the enemylines?
Got stabbed in the back but I don`t know why.
Like walking on the eggshells. Stepping over landmines.
Waiting for the open sky.
Did you forget about something?
Did you forget about you and me?
And what about this envy around me?
Did I do something wrong?
Have I been away too long? In middle of these changes.
Don`t let the shadows....

06.07.2006. u 14:17 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdje vas je bilo... taran taraaaaa!! :) djeluje od (danas): 24.07.2006.

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Aerodrom - 24 sata..

Priznajem, griješio sam baš kao i svi
Znam da sam prepun mana, ali vjeruj mi
Moja ljubav oduvijek je bila
Čista i tebe dostojna..

Zbog nje sam bio spreman se pokoriti
I protiv razuma se onda boriti
I napustit svoje staro društvo
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo..

Ti uvijek imaš pravo se potužiti
Možda su ti drugi mogli više pružiti
Ali, vjeruj, kunem ti se
Nikad nisam za cijenu pitao..

Koliko sam puta te na kiši čekao
Kasnila si sate, ništa nisam rekao
Za tebe sam htio sve na svijetu
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo....



sad si vi odaberite kaj hoćete slushat..ovdje je kompilacija mojih naj pjesama..




















Please visit dazzlingdesires.dollie-bliss.com It will be worth it!
Tilaponka@hotmail.com





SEAL lyrics