Ljepa Laura (10 cin) - Beskonacna ljubav - Blog.hr

Beskonacna ljubav

utorak, 15.07.2008.

Ljepa Laura (10 cin)

Image and video hosting by TinyPic


Sandrina depresija dostigla je najveci stupanj sve ovo bilo je previse za nju prvo Michaelovo nevjerstvo u koje je cvrsto vjerovala onda njen odlazak od kuce gdje je ostavila sve sto je voljela i na kraju saobracajna nesreca u autu nepoznatog covjeka jos nikada u zivotu nije se osjecala tako usamljenom kako u ovoj bolnickoj sobi.Kraj njenog kreveta zazvoni telefon plasila se da je zove Michael ipak javila se drhtavim glasom zelio sam samo raspitati kako vam je rece Andre.Hvala odgovori Sandra i njen glas postao je nehotice vedriji nazivam vas jer bih zelio oprostiti od vas volio bih vas jos jednom vidjeti .Mozete me mirno posjetiti odgovori ona brzo na zalost to mi nije dopusteno tko vam je zabranio?doktor ne vas muz odgovori kratko on zapravo nema na to pravo izleti joj slobodno dodite gospodine Pittl veoma cu se radovati da vas jos jednom vidim.Sat kasnije dosao je upravo je izasla sestra koja joj je pomogla da se poceslja nosio je ogroman buket zutih ruza necu ostati dugoali nije zelio sam josjednom vidjeti da bih vam rekao koliko mi je zao sto se tako divno vece zavrsilo tako ruzno.Ozbiljno ju je pogledao tada iz svojeg novcanika izvadio posjetnicu i stavio na ormaric kraj kreveta ako vam ikada bude potreban pravi prijatelj hocete li me tada nazvati ili mi pisati? Molim vas da mi to obecate Sandra se nasmjesila pogledala je Andrea oboje nisu primjetili kada su vrata otvorila Michael nije kucao on je samo jos vidio kako je Pittlova ruka pomilovala Sandrinu kosu.On je dosao pripremiti na strahovitu istinu na cinjenicu da ce mozda biti oduzeta duze vrjeme mozda cak zauvjek.Lice mu je bilo smrknuto kad se odbratio Andreu zabranio sam vam da dodete moja zena nije u stanju primati posjete varas se Michaele osjecam se odlicno...umjesa se Sandra Michael je pogledao Sandru i tacno ga shvatio po prvi put u zivotu nije se upio kontrolirati.Pred vecer nazvao je svoje kceri da im kaze kako je majka veoma bolesna poslje ovog razgovora Suzi i Melly bile su saprepastene njihova majka oduzeta sutjele su od soka tata nije ni jednom rjeci nije spomenuo tog Andrea Pittla rece Suzi to je los znak iskreno govorei ne razumijem mamu rece Melly.

<< Arhiva >>