ljubavnica29

srijeda, 25.11.2009.

Situacija

Sa zakonitim sam ušla u restoran... restoran u kojem nisam nikad prije bila...
Izabrali smo stol, u mini separeu u kojem se, do našeg stola nalazio još jedan slobodni stol...
Htjeli smo malo biti sami... Najviše zbog nedostatka komunikacije...
Naručili smo raznolike hrane...konobari vrlo ljubazni obavljali posao...

Sjedila sam leđima okrenutima prema susjednom stolu, ali čula sam da neko dolazi prema nađem separeu...
Poznati glas se približavao...
ERIK!!!
F*ck!!!
Zašto baš sada?
Zašto baš ovdje?

Nije mi situacija baš otvorila apetit...
Elegantno sam se okrenula spremna da ga uljudno i hladno pozdravim...ALI, situacija koju sam vidjela me doslovno ostavila bez riječi!!!
...
Erik u pratnji plave dame duge kose, nekih 20, 25 godina stare...
Izgledali su vrlo intimni...
...
Njegov hladan "bok" me udario o glavu, te sam jedva smogla snage da mu promuklo uzvratim...
...
Mrtav hladan ljubakao se sa "trećom" samo nekoliko centimetara od mene...
Neznam dal sam dobro objasnila situaciju, jer je još to sviježe, i još sam u šoku, ali shvaćate vi, dragi moji blogoprijatelji što me iznenadilo...
ON na javno mjesto izlazi sa neznam kojom ljubavnicom... Zar i kao ljubavnica moram biti na nekom xy mjestu...?!
...
Mužić i ja smo u miru i relativno brzo pojeli naručeno, i uz ispriku da se ne osijećam najbolje, ubrzo smo napustili restoran, jer mi se pomalo počelo povraćati od nazoćnih u blizini...

___
Kako bi vi reagirali na mom mjestu?

Aaah.... bez riječi sam još uvijek!!!

- 21:23 - Komentari (47) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Jedna obična ljubavnica :)

Linkovi

Piši, piši mi.... Makar bilo što....

  • mk1978@net.hr