ljubavnica29

petak, 17.07.2009.

kad srce kaže ljeto...

Mala pauza je kod svih blogoprijatelja... i baš mi je drago zbog toga...
I ja ću još neko vrijeme biti manje tu...

____________________
Uvela sam svakakve promjene u moj lajf....
Bez obzira što posla ima previše... odradim....pa ostatak vremena iskoristim isključivo za sebe...
Svaki dan sam na moru, pa makar sat vremena...
Dobro se osijećam...
Sretna sam....
Boju kose sam vratila prirodnoj....skratila i uklonila ispucane vrhove....
Napravila umjetne nokte...
Kupila jeftinu, ali predivnu narukvicu...
Auto mi je već vremenski čist... nedam mu čak ni da se sprlja, odmah pranje...
Mužu redovno peglam košulje, ne nakuplja mi se 15 košulja da bih krenula...
SVakakve večere koje zakoniti organizira sa svojim partnerima su mi zanimljive...zaboravih gunđati...ionako ne vrijedi....!! :)
...
JEDINO...sa Erikom nisam uvela promjena... Sve je isto ko i prije... On je On... Moj GOSPODIN ČOVJEK!!!! ;)




Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode.

Lome me vali, nose me struje.
Oseka srece, a tuge plima.
Siba me nebo bicem oluje,
al' jos se ne dam i jos me ima.

U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu...

- 14:53 - Komentari (46) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Jedna obična ljubavnica :)

Linkovi

Piši, piši mi.... Makar bilo što....

  • mk1978@net.hr