JASMIN MILIĆ: LJUBAVNE PJESME https://blog.dnevnik.hr/ljubavne

nedjelja, 13.08.2006.

PJESMA ZA LAKU NOĆ

Dok na nebu zvijezde svijetle,
dok se spušta gusta tama,
moje misli tebi lete,
radost moja ti si sama.

Cijelog dana nadahnjuju
moju dušu oči tvoje,
pogledom ti iscjeljuješ
slomljeno mi srce moje.

Ja taj pogled vidim uvijek,
cijelog dana on prati me,
on je meni melem i lijek,
šapuće mi tvoje ime.

Noći ove ja ću moći
samo s tobom biti sretan,
u mislima ja ću doći
dok ti spavaš da te gledam.

Mirno spavaj zlato moje,
ja ću uvijek blizu biti.
Ne znam što su misli tvoje,
al' te neću ostaviti.

Jer bez tebe jutra nema,
bez tebe nema ni dana.
radosti bez tebe nema,
noć je tužna i besana.

Laku noć ti želim mila,
mirno spavaj tu sam znaj.
Ljubav moja kao svila,
nek ti bude zagrljaj.

Jasmin, 2005.

13.08.2006. u 09:23 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubavne pjesme.

U životu se bavim svim i svačim pa napišem i po koju pjesmu. Na ovome blogu objavljujem samo vlastite stihove.

Zabranjeno je korištenje objavljenih pjesama bez dozvole autora

E-mail: jasmin.milic@os.t-com.hr

Linkovi



ČITAM TI SA USANA

Čitam ti s usana, usnama mojim,
jer gluh sam za sve kad pred tobom stojim,
čujem samo govor tvoje duše,
usnama mojim kad se s tvojima združe.

Čitam ti s usana, usnama mojim,
i mojim usnama govorim tvojim,
moja si jedina, znaj da te volim,
za tebe živim, za tebe postojim.

Čitaj mi s usana usnama tvojim,
i čut ćeš glas moga srca, srcem svojim.
Taj će ti glas reći voljena,
hvala ti što si za mene stvorena.


Jasmin, 2006.