KNJIGA MUDROSTI



27.10.2014.
Religija nije sustav vrijednosti ili moralnih načela.
Religija nije organizacija ili udruga.
Religija je tumačenje stvarne prirode svijeta.
A iz tog tumačenja proizlazi sve ostalo.

Margina - Prijepis - Ne zaboravi!
20.10.2014.
Nakon toliko vremena imam potrebu reći gomilu stvari, ali u trenutku kad sjednem za kompjutor i pokušam pisati misli mi se jednostavno rasprše i od svega pametnog što sam imao za reći ne ostane ništa do par šepavih rečenica bez puno smisla.
Jednostavno, zaboravio sam pisati.
Izašao sam iz forme.
I ovo je, evo, moj pokušaj povratka u formu.
Margina - Prijepis - Ne zaboravi!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

Život u čudnijem svijetu