¤ LJETO ¤

15.08.2005., ponedjeljak

u ovih par dana se svašta dogodilo-više i ne pamtim.uglavnom,onog lika o kojem sam pisala u prethodnom postu sam vidila ponovo kako prolazi,on mene nije vidio i umjesto da nešto napravim,ja sam ostala sidit i tako ga više nisam vidila.sad je već sigurno daleko.eto,bar sam izvukla pouku,treba odma djelovat jel će ti posli bit žao.onaj drugi tip o kojem sam pisala u komentaru-ima isto curu al mora bit da je puno ne šljivi,odnija je nju na brod i posli trča meni uzet broj i par dana me po cili dan zva,govorija kako će opet doć a zadnja 2 dana ni traga ni glasa od njega.stvarno mi nisu jasni ovi tipovi.uglavnom,lik je savršen-ima 30,radi u osiguranju berlusconija i predobro izgleda.a u međuvremenu sam bila s jednim purgerom i još 2 koji mi nisu bili ba nešto,jedan je ima curu,još i sa 2 talijana i francuzom.židov mi je otiša u grčku :( i tako to....uvik na kraju ostaneš sam...nadam se da vama svima protječe zabavno ljeto...
- 11:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>