ljeskanje

srijeda, 31.08.2005.

naivna pitanja

Imam li prava pisati o ljubavi?

Ja koja sam u tebi živjela od njenih sokova, njenog života.
Imam li prava žaliti što sam jednom kao prezreli plod otpala s peteljke tvog srca, ja ista, koja sam te ostavljala samog u hotelskoj sobi i vraćala se u svoja četiri zida pričajući o najnovijoj promociji knjige, i kako je pjesnik loše čitao svoje stihove i kako to nije poezija za glasno čitanje, jer uistinu, uistinu loše zvuči. I kako nisam sigurna da više itko zna što je poezija i da te večeri poezije uglavnom i služe za pokazati se ili popiti čašu vina uz neobavezni razgovor, neobavezna rukovanja, prigodno pljeskanje.

Imam li prava pisati... Kad ostajao si nevidljiv iza zavjese gledati kako pokušavam na vjetru zapaliti još jednu cigaretu, a potom uz kavu na terasi luksuznog apartmana pričati kako je u jutro najljepše šetati obalom i neka svi obavezno ponesu ručnike na plažu jer ja ću ostati popiti još jednu kavu na miru i malo prelistati novine.

Imam li prava... Kad čekao si me satima u polumraku sobe a potom nasmiješen ustajao i širio ruke, ljubio me... A taksi je jednu večer bilo nemoguće naći i morala sam pješice pa na tramvaj, a bila je i kiša i onako sva mokra, " moram odmah u kupaonicu, neka mi nitko ne kuca! "

Imam li prava pisati o ljubavi?... I da je nebo svo mokro od raskvašenih parkova kojima ujutro šećem u jakni koja nije tvoja; ona prostrana u koju sam se mogla uvući cijela i u njoj vječno spavati. Da to nebo ima točnu mjeru kojom uzima i daje, kroji i prekraja. Da je našu neizmjernu ljubav rasparalo točno po šavovima koji su joj bili pretijesni, i razdvojilo nas na ono nešto što ti tražiš i ono što ja ne mogu naći, što sam izgubila...

Kao da nisam znala što je poezija...
Kao da nisam znala da se ona morala i živjeti, da bi se mogla pisati.

v.

- 19:22 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Travanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (1)
Ožujak 2006 (1)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (6)
Studeni 2005 (1)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog u dvoje, viviana i davor. Dvije duše u virtualnom prostoru traže svoje mjesto, zasnivaju svoju malu virtualnu kuću. Goste rado primamo, navratite! Ona je srdačna spisateljica, on je preozbiljni filozof...pa dobro, pričat ćete s njom. :)

    ljeskanje@yahoo.co.uk

vivianine priče

davorov uvod

naše preporuke

  • - prevrtanja dolores haze
    - bosim nogama po zrnima divlje riže plejadablue
    - Blueville
    - Staklena pepeljara puna ugašenih dimovitih psihofarmaka armin
    - ..:: ZaRaTuSTRa ::..
    - sanjarenje francesca johnson
    - vivias
    - sanjati otvorenih očiju ;-) mistika
    - Oshun u čarobnom vrtu
    - greenblossom
    - Naše priče Eduard Pranger
    - Tivki pesni od vozdishki ilijana
    - creativa
    - revelation
    - cyb3r_soap studena°°
    - paučina mojih misli
    - balkanska krcma krcmarica
    - beyond postmodernism kierkegaard
    - georg
    - celeste
    - jesam Ida
    - mare ibrium Moon i Dust
    ...
    (...popis je tek u izradi...ne brinite, i vas ćemo staviti :) )


    Blog.hr
    Forum.hr
    Free Web Counter
    Free Web Counter

    započeli smo brojati 16. rujna od broja 222 :)