ljeskanje

srijeda, 31.08.2005.

kućica u cvijeću

Mala je to kuća. Oduvijek ista od kako znam da postoji dok su druge uokolo nje izrastale i rasle sasvim je zakriljujući tako da sam je jutros jedva pronašla izgubljenu među visokim dvokatnicama s brižljivo uređenim vrtovima. Puteljak koji vodi do nje krivuda između tih novih kuća koje srećom nisu još ograđene pa nisam morala i preskakati ogradu i naići možda i na nekog ljutitog psa, a onda tko zna kako bih se provela.
Prilazila sam polako kao i uvijek što bih prilazila toj kućici u kojoj je živjela žena " bez lica ", pokušavajući upiti onu osjetnu snagu svih stvari koje su se spram te malene kutijice isticale nečim što je bilo kao njen produžetak. Neka ruka koja je tu kućicu iz skromnog cvijetnjaka uz samu kuću odvodila na prostranu livadu i tamo pažljivo spuštala, pa je izgledalo kao da istodobno živi dva života. Ovaj tu, stiješnjen između novih pomodnih katnica. I onaj tamo, na nekoj livadi posutoj mirisnim poljskim cvjetovima što su se kupali u suncu.

I žena koja je stanovala u njoj živjela je takva dva života. Često puta, kada bih joj došla i kad bi mi zahvalila na sitnim darovima koje bih joj donijela, pogledala bi me i pogledom pokazala gore, put neba. Njeno lice zapravo, bile su njene oči, plave i svijetle, dok je samo lice bilo deformirano i imalo pomalo zastrašujući oblik. Ipak, njeno lice i bile su te oči, i ja bih je svaki put zagrlila i stisnula uz sebe... Činilo mi se kako to biće možda nikada nitko nije zagrlio i možda je još nitko nije poljubio u obraz, pa sam je i danas poljubila u obraz i stisnula grleći... Možda još i više radi sebe, jer otišla sam joj zapravo po snagu. Otišla sam pomirisati njeno cvijeće i dotaknuti ga. Osjetiti mekoću latica pod prstima i pogledati one bijele zvonaste cvjetove koji su izgledali kao haljinice koje plešu na tankim stabljikama njišući se na vjetru. Nije ni slutila koliko zahvalnosti sam ja dugovala njoj, dok me pratila i pozivala da jednom dođem samo na kavu. Da posjedimo i pričamo. Da, doći ću, obećala sam joj, i mislim da uistinu hoću.
Sve bliže sam tvom nebu i tvojoj livadi, pomislila sam odlazeći.
A tamo je lijepo... uistinu lijepo...

v.

- 12:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Travanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (1)
Ožujak 2006 (1)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (6)
Studeni 2005 (1)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog u dvoje, viviana i davor. Dvije duše u virtualnom prostoru traže svoje mjesto, zasnivaju svoju malu virtualnu kuću. Goste rado primamo, navratite! Ona je srdačna spisateljica, on je preozbiljni filozof...pa dobro, pričat ćete s njom. :)

    ljeskanje@yahoo.co.uk

vivianine priče

davorov uvod

naše preporuke

  • - prevrtanja dolores haze
    - bosim nogama po zrnima divlje riže plejadablue
    - Blueville
    - Staklena pepeljara puna ugašenih dimovitih psihofarmaka armin
    - ..:: ZaRaTuSTRa ::..
    - sanjarenje francesca johnson
    - vivias
    - sanjati otvorenih očiju ;-) mistika
    - Oshun u čarobnom vrtu
    - greenblossom
    - Naše priče Eduard Pranger
    - Tivki pesni od vozdishki ilijana
    - creativa
    - revelation
    - cyb3r_soap studena°°
    - paučina mojih misli
    - balkanska krcma krcmarica
    - beyond postmodernism kierkegaard
    - georg
    - celeste
    - jesam Ida
    - mare ibrium Moon i Dust
    ...
    (...popis je tek u izradi...ne brinite, i vas ćemo staviti :) )


    Blog.hr
    Forum.hr
    Free Web Counter
    Free Web Counter

    započeli smo brojati 16. rujna od broja 222 :)