< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog za moju prijateljicu koja nema blog

Image Hosted by ImageShack.us






Do I need to say more?
Just look at him!
So cute...


adopt your own virtual pet!

Linkovi

Ovi koji su "potrebni"...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

... i ovi koje citam

*Moja najdraza RUSKINJICA, *Taganka
*Znam te Pusko dok si Pistolj bila, Neuki
*Filozofski pogledi na svijet mladih intelektualaca, Uholaz i ovlaz
*One visestruke licnosti, Poppy, Mak & co
*Weird but loveable, Wes C.addle
*Ne razumijem njegovu opcinjenost brojem 6, Phillip Bridgeoldman
*Jedan svemoguci, Jazo Olmajti
*Uznemirujuce djevojce, Pimpecois
*Ubit ce vas sa svojim sretnim sumskim prijateljima, Kel
*Cudni izdanci nevine djecje igre, Ken-oh-manija
*Vratit ce vas u djetinstvo jednim potezom, Memorabilia
*Ako volite fotografiju, ovo je pravo mjesto za vas, Sadistico's Vision Thing

Cura koja je zasluzna za ovaj dizajn =)




Koliko vas ima...


Free Web Counter
Free Web Counter

Music...

Jedna plesna za raspolozenje...


Jedna zarazna (Daša kriva)...


Jedna heartbreakin...

subota, 27.10.2007.

Odgovori...

*Mislim da ne bi smjela ljudima odavat moju drugu tajnu karijeru za koju ni ti ne znas. Neka misle da sam obican student.
*Zakaj se ti ne pofarbas u zeleno i ne obrijes pol glave pa da se tebi malo smijemo? (Nemoj!)
*Evo, budem. U srijedu. Zajedno s krilima.
*Zato jer slusam samo domace a Plava Trava Zaborava je los band.
*Ja se ne kladim. Ja igram ajnc.
*Kak mogu bit i dimnjacar kad sam vec student i placeni ubojica? Necemo pretjerivat.
*Nije. To sam cak i bila neko vrijeme al sam odustala kad asm saznala da je sex prije braka strogo zabranjen.
*Ne. Ostat ce batrljak zauvijek. Prokleta mafija!!!
*Nisam znala da ti se svidja moj Jaksa.
*Ne, zapravo je jako zabavno. Mozes se ceskat po mjestima na ledjima do kojih inace ne mozes doprijet pa trazis neciju pomoc.
*Preferiram gumeno i latex.
*O cem ti pricas? (pomalo zbunjena)
*Kolko ti puta moram rec da sviram bendjo a ne violinu?
*Jos malo pa gotovo....
*Kojeg?
*Nije los.

- 16:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.