< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog za moju prijateljicu koja nema blog

Image Hosted by ImageShack.us






Do I need to say more?
Just look at him!
So cute...


adopt your own virtual pet!

Linkovi

Ovi koji su "potrebni"...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

... i ovi koje citam

*Moja najdraza RUSKINJICA, *Taganka
*Znam te Pusko dok si Pistolj bila, Neuki
*Filozofski pogledi na svijet mladih intelektualaca, Uholaz i ovlaz
*One visestruke licnosti, Poppy, Mak & co
*Weird but loveable, Wes C.addle
*Ne razumijem njegovu opcinjenost brojem 6, Phillip Bridgeoldman
*Jedan svemoguci, Jazo Olmajti
*Uznemirujuce djevojce, Pimpecois
*Ubit ce vas sa svojim sretnim sumskim prijateljima, Kel
*Cudni izdanci nevine djecje igre, Ken-oh-manija
*Vratit ce vas u djetinstvo jednim potezom, Memorabilia
*Ako volite fotografiju, ovo je pravo mjesto za vas, Sadistico's Vision Thing

Cura koja je zasluzna za ovaj dizajn =)




Koliko vas ima...


Free Web Counter
Free Web Counter

Music...

Jedna plesna za raspolozenje...


Jedna zarazna (Daša kriva)...


Jedna heartbreakin...

srijeda, 12.09.2007.

Napolitanke s cokoladom.... Mmmm....

*Postavlja se logično pitanje:
Da nam daju neograničeno vremena, koliko bi Zvjezdana i ja pričale? I da li bi se to dalo izbrojati u satima ili danima?
Ja inače nisam tak brbljiva (ok, Zvjezdana, cujem kak se sad sarkasticno smijes), ali kad sam sa Zvjezdanom, riječi mi lete iz neisteniranih /za razgovor/ usta ko iz Kalašnjikova, iznenađujem sama sebe.
*A to kad kazem da nisam brbljiva, to vrijedi samo ako se usporedim sa neusporedivom Zvjezdanom.
*Zvjezdana bi bez pola problema mogla raditi na burzi. I dok bi kod ostalih burzera (hahahaha) tek ulazio zrak u pluca, Zvijezda bi već prodala i Boga i naroda.

E, Zvjezdice, pazi ovo:

*Zvjezdanini mogući (u upotrebi +) i nemogući (izvan upotrebe -) nadimci:

+Zvjezdana – samo joj ime zvuči kao nadimak. Sad se u biti prisjećam kako mi je baka imala dvije krave, jedna je bila crna s bijelom točkom na čelu, pa se zvala Zorka (Zvijezda). Kaj nije to ludo? (već osjećam batine)
+Zvijezda – dosta logična stvar, doduše malo prohladno
+Zvjezdica – kaj nije preslatko? (okice joj se sjaje, blinkče trepavicama, donja usnica joj titra… da, to je Zvjezdica!)
-Zvečka – moj osobni izum, za koji mislim da nije dobio dovoljno pozornosti. Kakve vam se asocijacije javljaju uz zvečke? Tako je, pozitivne, zato mislim da je baš to slatko.
+Zveks – inače mi se taj nadimak ne sviđa, ali sam trenutno u takvom stanju da mi se sviđa sve sto se rimuje s seks…
+Zveki – tako bi nazvala eventualno psa, ili hrčka, loš nadimak.
-Zvekan – a kao nije?
-Majoneza – kad mi ne bi prijetile batine, ja bi ju tak zvala…

*E da, Zvjezdana, daj se nemoj više onak smijat, iskakala ti je žila na vratu, a moji vampiski nagoni su se jedva suzdrzali. I jos ce ti se stvorit bora. A to ne zelimo, zar ne?
Dobra djevojka…

- 21:39 - Komentari (11) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.