< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog za moju prijateljicu koja nema blog

Image Hosted by ImageShack.us






Do I need to say more?
Just look at him!
So cute...


adopt your own virtual pet!

Linkovi

Ovi koji su "potrebni"...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

... i ovi koje citam

*Moja najdraza RUSKINJICA, *Taganka
*Znam te Pusko dok si Pistolj bila, Neuki
*Filozofski pogledi na svijet mladih intelektualaca, Uholaz i ovlaz
*One visestruke licnosti, Poppy, Mak & co
*Weird but loveable, Wes C.addle
*Ne razumijem njegovu opcinjenost brojem 6, Phillip Bridgeoldman
*Jedan svemoguci, Jazo Olmajti
*Uznemirujuce djevojce, Pimpecois
*Ubit ce vas sa svojim sretnim sumskim prijateljima, Kel
*Cudni izdanci nevine djecje igre, Ken-oh-manija
*Vratit ce vas u djetinstvo jednim potezom, Memorabilia
*Ako volite fotografiju, ovo je pravo mjesto za vas, Sadistico's Vision Thing

Cura koja je zasluzna za ovaj dizajn =)




Koliko vas ima...


Free Web Counter
Free Web Counter

Music...

Jedna plesna za raspolozenje...


Jedna zarazna (Daša kriva)...


Jedna heartbreakin...

nedjelja, 09.09.2007.

Khm, khm...

*Ako netko zna bolji nacin zabave nego pisat blog mrtav pijan, nek mi javi (seks se ne racuna, seks je izvan konkurencije, makar ga necu vidjet ko vlastitih usiju, jer sam jadna, nedojebana Daša, koja slucajno voli seks i sasvim namjerno ga ne prakticira. Jer se ne jebem sa debilima koji prenose vise boleština nego uzitaka)!

No eto, imat cete novi post o Zvjezdani, najbljoj kroatistici koja se ikad rodila (ako se ne racuna prosjek u indeksu)!

*ZVJEZDANA KAD JE DUGO NE VIDIS

*Najdraza mi je Zvjezdana kad je dugo ne vidim. Ne zato sto mi nije draga pa mi je drago kaj ju dugo ne vidim nego zato kaj mi je draga pa mi je drago kaj ju vidim kad ju dugo ne vidm. *onovite pet puta tu recenicu na glas i poslat cu vam svoje gacice mejlom. Iovak cu vam opslat svoje gacice mejlom….
*Uglavnom, kad vidis Zvjezdanu izdaleka znas da je to ona, i to ne zato sto ima kantu od dupeta ili bulju ko konjina, nego zato sto je ugodna oku, a takvi ljudi se zapaze na sivoj pozadini prosjecno gadnih ljudi. I cim je spazis, iz pluca (totalno nesvjesno) ti se otme nesto poput titanicove sirene u krizanju sa zovom pravih sirena (halo!!! Odisej!!! The humanity…). Nije da to cinis namjerno, nego se to samo desi, kao kad se popiskis kad se jako smijes. Ok, to se vjerojatno desi samo meni, ali ja sam iovako anonimna blogerica, a i nisu ovo reci o meni (ali sam zgodna, visoka, duhovita i, sto je vjerojatno vama najvaznije, napaljena, ali to je samo prolazno, jer sam se vratila iz dvomjesecne karantene i ne mogu mislit na nista osim na muske spolne organe i Zvjezdanu. Ako je ovo prozvucalo krivo… deal with it!).
*sto je odlicno kod Zvjezdane je to sto ona taj vrisak uzvrati, sto znaci da se i ona tebi veseli. Hence osjecas se pozeljno barem u jednom krugu drustva.
*zagrljaj.
*(Fakat m fali, prase jedno, kad cemo se mi vec jednom vidjet???)
*Zvjezdana je draga, tolerantna, elokventna i stvarno ne razumijem glupe idijote koji je ne bi htjeli zaprijateljicu. Kao sto ne razumijem ni puzeve bez kucice i retardirane skoljke. Nek si hebu mamu, debili. Nabijem ih! Ona je najboljih proporcija, ne samo 90-60-90 (nisam sigurna za brojke, nisu ni vazne), nego zadovoljava cak i visinom (a ako se dobro upoznate i visoki ste, zgodni i macho, zadovoljit ce vas jos na svakakve nacine). Di nadjete jos jedan takav endem, brzo zovite Crvenu knjigu i hvalisajte se!
*God, I'm wasted!
*look! A white mouse! Look! Another one!
*Ugl, tko mi sta kaze protiv male, nabijem ga.
*Idem spavat.
*Zvjezdana je moja muza, so sit tight, imat cemo novi post in no time!
*Fuck?

*Fak, nesto titra na kompu… Marš… A ne, to je samo moj kapak.

- 02:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.