Ljeljin izvor

22.05.2007., utorak

Dan za danom

Dan prvi: Tamo na na rivi, baš u smjeru sunca, zaustavila se grupica šetača i živahno gestikulira. Tri muškarca i jedna žena. Rano je jutro, a ovi baš živahni. Po svemu sudeći došli su u grad poslom i čekaju da se birokracija probudi. zijev Onako izdaleka izgledaju kao grupa pantomimičara. Malo uštogljena seoska gospoda u bijelim košuljama, sivim hlačama i neodredivim kravatama. Trbušćići kao znamen dobrostojećih ljudi. njami Gospođa u malo previsokim petama, malo pretijesnoj haljini, s malo previše volana, s malo viška špekeca oko pojasa utopljenički se hvata za muževljevu mišicu:) S približavanjem slika dobiva i ton. blabla
Onaj s najživljim rukama uvjerava ostalu dvojicu: Rek'o sam t' najpam'tnije t' je prodavat' one..., one..., one..., ma kako s'zovu ... ma grudnjake, da prostiš, čista čistac'ta zarada. Ma kad t' ja kažem, svaka mora kup't, svaka mora kupiiit kad t' kažem! Štaš s ostalim gub't pare i vrime! Kad t'ja velju unda t' je to živa ist'na k'o sam Is's s neb'sa! Smiles Gif Images # 187058


Jest, (skoro) svaka mora kupiti grudnjak ali ne mora kupiti svaki i svakakvi grudnjak, priklopih u mislima!

Dan drugi: Jedanaesta ura. Sunce zapalilo kamenu ulicu. Desetak metara dalje jedno muško u tijesnim hlaćama i košulji s pucama na gotovs prtlja nešto po džepovima. eek Izvuče mobitel, pozove broj i u širokom luku prebaci mobitel u lijevu ruku, izbaci lakat što je dalje moguće a mobitel primakne uhu. Desna ruka, zbog ravnoteže?, odmakne se kao sama od sebe jedno po metra od osnovnog volumena i tako zapasanog prostora počinje lagano kruženje oko vlastite osi i monolog:
Jes' pristav'la kap'lu aaa? Stav sad na, eto mene za uru vrimena! I da s'stav'la višje mesa, s'čula, aaaa? Odmaa sad, jesan li ti rek'o sad na, da staviš kuvat! Kad bude vrime za jedno po ure stav' riži. E riži, riži ukuvaj, da šta s'reko neg riži. Natoč'vino iz one bačve, oću baš to. Da bud'sve gotovo, s'čula aaa, taman kad s' ja vrnem!
Škljocne mobitelom, osvrne se malo dezorijentirano, ali ponosno, oko sebe da vidi jesu li ga svi čuli i vidjeli. free image hosting hosted images


Do sad sam mislila da žene mogu, po definiciji, biti samostalne u kuhinji!

Dan treći: Iako puše hladnjikava burica dvije gospođice odvažno nose pupak po svijetu. nut
Gospođica Lijeva govori Gospođici Desnoj: I onda ti on meni, ma peder, ma znaš, nije da iman šta protiv, je..t ga, razumiš, nako činit, nis' budala, q...c jedan, kontam da znaš te je...e, modre gaće, ma jes, jes one, us...e, s' ti vid'la njega, a s'vid'la njih, kurbače, ka' d s'ja glupača, je dobro, on meni, pomodrit' ka šljiva, q...c na žici, visit tako, lud, ma u dvi riči razumiš šta san tila reč!
Gospođica Desna: Lokat! Smiles Gif Images # 232727


Sirote gospođice, poput njihovih rečenica, ni one nikad neće biti potpune.

Dan četvrti: Na raskrižju pješaci čekaju zeleno svjetlo. Dvojica prijatelja razgovaraju.
Liši: Nis' ni njiova auta više k'o štas'bila. Eto, rečimo, mrkan t'nije više za ništo!
Ricavi: Šta'š unda kup't?
Liši: A sad su ti in (?! moje obrve zaplesaše naughty) beemevejci i avudiji. Rađ' b'imo jednog beemvejca i brez opreme neg' mrkana tutokomplett! Taj t' šiša k'o metak, svje'ski za vid't! Jedino mora imat' onaj avudi unutrin. Dosadno je brate vozit sve do P...... u nako gluvon autu. Samo mi ni'e čisto kako meknu onaj avudi u beemveja? Smiles Gif Images # 183219


Meni je jasno kamo su se preselile bijele čarape i zašto su mrkani postali pitomi na cesti!

Dan peti: Hello, excuse me, can you tell me where this is? = halo, ispričavam se, možete li mi reći gdje je ovo? - pita me dvojac starijih sijedih gospođa. Da se ne mučite odsad će sve biti na hrvatskome. Traže turistički ured, a u ruci drže fotokopirani plan grada s podcrtanim važnim točkama. Kako idem u njihovom pravcu ponudim se da ću ih povesti/provesti kroz taj dio grada. Usput nailazimo na crkvu. U dalmatinskim gradovima to se događa svako malo, naravno.
Pita Mlađa od njih dvije: Je li to crkva?
Ja: Da gospođo, sagrađena u 5., a potpuno uređena u 18. stoljeću. Unutra se nalazi čuvena škrinja...
Mlađa užurbano: Smijemo li ući unutra. U kovčegu je mumija? Znate ja sam katolkinja! Je li to katolička crkva?
Ja: Naravno da smijete. Ne, ali to je zlatarsko remekdjelo. I da, katolička je. Da koja bi bila?
Mlađa: Ali znate ja sam katolkinja! A željezna zavjesa... headbang
Ja: Da gospođo, i ja sam. Što vas brine?
Mlađa: Jesu li sve crkve katoličke? Znate ja ne želim ulaziti u druge crkve.
Ja: Jesu, jesu, slobodno razgledajte. - onda priupitah prije rastanka: Vi ste s onog cruisera usidrenog ispred luke?
Njih dvije sa sretnim smiješkom: Yes, right!
Pohitaše prema vratima crkve. Prvo su virnule, u par navrata, valjda od straha da im ne bi zaostala željezna zavjesa pala na glavu, a onda sveudilj nutkajući jedna drugu uđoše unutra. Smiles Gif Images # 229298


Ovakve marsovk(c)e nemam prilike često sresti, a nisu čak ni Amerikanke!

Dan šesti: Stari film, mladi Arnold na ekranu.
Uzdahnuh: Vidi ga, mlad k'o kaplja!
Zlatni: Ooo, osamdesete... i ja sam... tada... bio mlad... i lud!
Ja: I još si zlato moje, i još si! cerek

Dan sedmi dan odmora, ništa nisam čula ni izvalila thumbup

P.S. Sve sam čula na vlastite uši! Ne pomaže ni skleroza!
P.P.S. Svi apostrofi, manjak i višak slova preneseni iz originala!
P.P.P.S. Čitati kao što piše! U protivnom ne garantiram za sadržaj!



Fantasy Gif Images # 183249

- 12:55 - Kap, dvije, a i tri (32) - Prelij - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Studeni 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (4)

Opis bloga

Linkovi