Ljeljin izvor

14.05.2007., ponedjeljak

Narudžba i druge sitnice

Uf, stiglo i do mene. Knjižna štafeta Lipe Mare. Ne žalim se, no više sam zaboravila nego što pamtim, a pamtim manje nego što znam, a znam manje nego što bih htjela. lud Eto, rekla sam što mi tišti srce.
Kako sam ja jedna osoba mimo svijeta, što je mojoj noni češće bila jadikovka nego pohvala, takav je i post:)))
Nakon, ne prije, nakon svega volim pustolovnu literaturu. Valjda zato što nisam smjela a ni umjela sama uteći u avanturu. Malo sam hendikepirana u tom pravcu. bang
Za satiričnu bih se prodala. To mi je mana koju je razvio drug predsjednik komiteta za vrijeme demonstracije podrške Vijetnamu. Gledate li M.A.S.H.? Nije Vijetnam al' je blizu sadržajem a i zemljopisom. Na kraju smo skandirali: Živjela Amerika, dolje Vijetnam. rofl Dok nas razrednici nisu izbezumljeno rastjerali da ne bi milicija djelovala odgojno naughty Za one koji ni u školi nisu ništa čuli o ovome: na ondašnjoj našoj Životinjskoj farmi Vijetnam se borio za slobodu, a prljavi Ameri im nisu dali.
Definitivno se prostituiram za nešto znanstvene literature iz meni bliskih ili zanimljivih područja. Za to je pak, osim moje iskvarene naravi, odgovoran određeni gosp. prof. dr. ahem... cerek

Prve devijacije dogodile su se ... odavno i otada greznem u grijesima.

1. Karl May: Posljednji Inka
i danas pamtim da se zvao Atahualpa. To je jedna od prvih knjiga koje sam otkrila da ujedinjuju pustolovni duh sa satirom. Upakirao je štih avanture s opisom europskog/bjelačkog ponašanja u kolonijama i našim porivom za istrebljenjem svakoga tko ne misli kao i mi, tko se ne ponaša kao i mi, tko nema navike kao i mi. Još je našao vremena i načina da se dobro naruga ideji Uebermenscha. Tvrde da je trunuo u zatvoru. Pisac, ne Atahualpa.

2. Charles Bukowski: It catches my heart...
naprosto samo zato što je bio na oba popisa zabranjenih autora. Strašno me morilo da doznam što je ujedinilo smrtne neprijatelje u istom "bojnom pohodu" na autora Smiles Gif Images



3. D. H. Lawrence: Aronova palica,
tek sam mnogo kasnije shvatila zašto volim tu knjigu i danas. Gotovo propovijeda slobodu! A na to padam sve do središta zemlje, a i šire:)

4. M. Krleža: Zastave.
Iz istog razloga kao i gornji naslov, ali meni mnogo bliža. Priča o guljenju naše kože i to ne samo kako su nas gulili, nego i kako smo se dali guliti. Jel' vam to poznato? lud

5. L.S.B. Leakey: Olduvai Gorge
prvi pravi, na temelju dugogodišnjih istraživanja, potkrijepljeni i dokumentirani prikaz razvoja primitivnog čovjeka.
Njegov sin je nastavio istraživanja u Africi i vjerujem da ste svi, manje više, čuli za Lucy, pračovječicu (praženu prema pračovjek?) koja je dobila ime po Lennonovoj pjesmi: Lucy in the sky with diamonds :)))

6. J. Mellaaart: Catal Huyuk : a neolitic city
jedno od prvih istraženih neolitskih (za početnike: mlađe kameno doba) naselja koje se može na neki način mjeriti s Jerihonom. Danas su rezultati revidirani prema novijm istraživanjima i spoznajama, ali osnovna hipoteza je ostala netaknuta. Postala je teza. Što ti je pravi mačak, koji zna rađu aaa?

7. Vincent Van Gogh: Correspondance complete ...
on i njegovi adresati naučili su me što je slikarstvo, kakva psihoanaliza, kakvi bakrači... I da se svaki z(Z)idić može slobodno preskočiti.

8. James Joyce: Dubliners
nije samo vodič po Dublinu, al treba malo uzeti daha:) Ne piti! Vječiti bijeg od zapta. Gle, ponavljam se...

9. Giulio C. Argan: Arte moderna
ako sam prije i sumnjala sad znam zašto volim modernu umjetnost Smiles Gif Images



10. Francis Wheen: Kako su prodavači magle zavladali svijetom...
upravo čitam i zaprepaštena sam količinom ispraznosti i gluposti čak i među ozbiljnim svijetom. Ne raduje me nimalo što mi tekst pokazuje da sam u dosta stvari dobro mislila i procijenila. Kakvo bi olakšanje bilo saznati da se varam. Možda u slijedećoj knjizi?

Kad smo već kod knjiga odvest ću vas u knjižaru. A ne, neću vam preporučiti naslove samo ću vam pokazati zašto rijetko idem u knjižare. Osim očitog i banalnog razloga tj. pomankanja još jedne (barem) sobe za sve one knjige koje bi rado imala i čitala više puta!
I tako uđem ja u kakti fijenu knjižaru i pogledam malo u anglo-američki kutić. Tako sam mu ja dala ime, jer stvarno ne bih znala po kojem krirteriju su se ove knjige našle na okupu. To i onako nitko ne zna rolleyes
I tamo nađem cijelo more nekakvih ženskih autorica s ljubićima. Da je bar ona D. Steele za koju tvrde da je najprodavanija autorica takvih majstorija a samim time (?) i najbolja!!! Između umetnuta neka prostačka i prosta znan-fan literatura. Sve neki lijevi autori, već na prvoj stranici otisnuti su uvod, zaplet, rasplet i kraj. Tvrde da rakete i svemirski brodovi šiljatim dijelom plove naprijed a straga rigaju ostatke od sagorijevanja goriva. rofl Onda tu i tamo ubačene knjige s političkim sadržajima da se malo razbije beletristička monotonija?
Chomsky u klinču gole sise i zadimljenog pištolja! Ovaj pištolj bi se još nekako i mogao shvatiti kao metafora, no francuski poljubac sa sisom nikako. Bloga ti otkud to ovdje?
Rushdie u sred srijede Star warsa?!?
Par krimića dalje cijela Bible Belt (odatle poječu američanski zapjenjeni i TV propovjednici) knjiga rasprave o Kristu i njegovu nasljeđu!!!
Nakon serije fantasyja ugurale su se Flowers on your balcony?!? Flowers in your house?!?
Do you have them, flowers? - ovo je pitanje, a ne naslov na koricama rofl
Na kraju reda suvremenih romana naherila se i samo što ne propadne Banking in Croatia?!?
Ne mogu dalje, ponestat će mi uskličnika i upitnika!?!?!?!
No dobili ste sliku, zar ne?
To je uvaženi zagrebački izdavač otvorio svoju knjižaru u provincijskom gradu. Nek se, jel' te, i provincija malo obrazuje. Mora da gosp. NN (književnik nota bene) kupuje otisnuti ukoričeni materijal na kile, hmmm na tone kad su korice tvrde ili je kunstdruck papir. Refuzo. U rinfuzi, za one koji su malo nagluhi za narječja:)))

Sad vas ostavljam da malo parite okice na modernoj umjetnosti! Sjećate se, time sam vas gnjavila u točki 9 cerek



Pariški Trg sloge
Image Hosted by ImageShack.usPiet Mondrian: Place de la Concorde

Tri šiljka
Henry Moore: Three points Image Hosted by ImageShack.us

Zlatna ptica
Image Hosted by ImageShack.usNicolai Brancusi: Golden bird

Radost života
Henri Matisse: Joy of life Image Hosted by ImageShack.us

Raspelo
Image Hosted by ImageShack.usHenri Matisse: Crucifix
- 13:50 - Kap, dvije, a i tri (34) - Prelij - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Studeni 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (4)

Opis bloga

Linkovi