PrOmjEnE...;-(


Jooj...pa ja to pišem nowi post!!! Puno toga se dogodilo...tolike promijene...razred mi se mijanja!!! A...JBG...šta da ja sada radim?!?!?! Ništa wiše nije isto...meni je žao, ali možda je to tako trebalo biti!!! Ja sam našla nowe prijatelje...želim da me oni nikada ne ostawe...((znaju oni na koga ja mislim))...žao mi je ako sam powrijedila neke osobe...ali nisam htijela...ali...mene samo zanima kako ćemo mi u razredu dalje?? Swi ćemo se odwojiti, swi ćemo se swađati!!! Ja to ne želim, ali kada se to dogodi, ja imam osobe koje wolim...nadam se da će oni biti uz mene...a...i neke sam osobe izgubila...neznam kako...samo ih wiše nije bilo! Meni je žao...ali smo se počele dosta razdwajati!!! A također sam se zbližila sa osobama sa kojim nisam mislila da je to moguće...tako da mi je na neki način drago...a na drugi ne!!! Ma...pusam was punooo...


28.11.2006. u 21:08 | K | 194 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Ovo je blog jedne male šašawe cure, kojoj je bilo dosadno pa je odlučila podijeliti swoje misli sa vama...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

something more


Ljudowi ja se zowem Sara, imam 14 godina, klinka! Rodena sam 8.5.1992., idem u osnownu školu "Pećine", u 8.r....

WOLIM
-swoje naj frendice i frendowe
-laptop
-mob
-ljeto
-životinje
-slušati muziku
-spavanje

NE WOLIM
-dvoličnost
-laži
-školu
-TOKIO HOTEL!!!
-kukce


Image Hosted by ImageShack.us
Kad bi svaki čovjek bio čovjek, onda bi svaki kamen bio dragulj...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
I sreća se umori kada nekoga nosi dugo na leđima...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Čovjek koji ne pravi greške obično ne radi ništa...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Jesu li mrtvi pali uzalud? Ako svijet ostane onakav kakav je, onda jesu...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Da je život lijep,čovjek se ne bi rodio plačući...
Image Hosted by ImageShack.us

design by Spuky