body I need some time on my own..some time all alone... - Living in a Fantasy - Blog.hr body

I need some time on my own..some time all alone...

Gale says:
e da
Gale says:
imam samo JEDNU riječ za tebe
Gale says:
post!!
Lithiumchek says:
joj da fkt
Lithiumchek says:
ups
Lithiumchek says:
da,fuck
Lithiumchek says:
obecala sam ti
Gale says:
aha, nisam te trebala podsjetiti
Gale says:
ali bi onda bilo sranja xD
Lithiumchek says:
jep
Lithiumchek says:
uf
Lithiumchek says:
sve se bojim
Lithiumchek says:
dobro da me podsjetila
Gale says:
ma neee, neeemoraš
Lithiumchek says:
znam,ti to meni sarkasticno
Gale says:
lol


Evo..
Moram napisat post,nisam dugo..
Trebala sam josh jučer al zaboravih..
Tak da Gale,nadam se da se ne ljutiš..-.-
I tak..
Josh jedan tjedan škole je prošo..
Sve je ouke..
Bilo je jebeno ovaj tjedan..
Pisali smo bio,neki 10-minutni testić,nije me pitala pov,weee i tako..
U srijedu je Maja pod zemljopisom izvalila profesoru...
Maja: Profesore,profesore!
Profesor: Reci Maja.
Maja: Sretan rođendan!!
Profesor: (zbunjeno ju gleda)Nije mi rođendan...
Cijeli razred:(počeo pjevat sretan rođendan,kad smo završili počeli mi pljeskat)...
Profesor: Hvala,lijep poklon...

Ajme,kako sam se ja slomila.Prestrašno,naravno to sam ti Maja mozesh xD.A looodi Stojo.smijeh
Onda jučer smo bili na ispovijedi,ajme kolko nas je bilo...mi iz Pruđa,Utrinaši+ josh bakice i dedeki i to..
Al dobro..malo smo se zgurali pa smo prije bili gotovi...
Poslije smo ostali vani,pojela sam 4 rum pločice..ajme,strašno...
A kaj mogu,obožavam ih cerek!
Jučer mi je jednostavno bilo predovro vani,rekla sam starom da ću doć u 8,a došla sam u pol 10..al nea veze,neke sam mu krafne nabacala.
Danas je bilo super u školi.Prvi sat smo trebali imat vjerić,al nije bilo časne.Mislim krasno,mogli su nam reć pa nebi došli na prvi sat.I lijepo bi odspavali,ali ne..pa smo Anduša,Vora,Maja i ja ošle zujat po školi,unutra,vani..svugdje po malo.
Josh smo imali njemački,glazbeni,matišu i zemljopis.
Tu nije bilo nish spesel...
Popodne,po običaju..imali smo župni.
Ajme bilo nas je tak malo al kak smo se svi derali,prestrašno,lol.
Ano se tam nesh zajebavo,Leo isto..stero ih da odu doma,naravno oni nisu otišli..poslije je i zaboravio da su trebali otić i tak.A lud je meni taj Mirkec.Do pol 9 sam bila vani,bolje je da nisam ni išla,al oke..neću sad o tome....
I mislim da bi to bilo to..vishe ne znam kaj da napišem.
Sutra najvjerovatnije idem s Gale na kavu,jei!Dugo nisam.. :)

Image Hosted by ImageShack.us

Ljudofi idem ja,budite mi pozdravljeni!

Love and Hate,
Grief and Joy,
Hope and Dispair,
All this in one moment?
I was never prepared.

I can't see how it's possible
To be so happy yet so sad
Always smiling for no reason at all
With tears waiting patiently
For everything to fall.

Never at peace, never alone
Surrounded by nightmares
Striving to be real
Tortured by dreams
That shatter without warning.

Loving to live, living to love
Blessed with a gift
Both pure and sweet
Cursed with that same gift
Now tainted and worn.

Love you til death
Hate when you're gone
Drowned in my own Grief
Bursting with Joy
Hope for the best
But anticipate Dispair

Love and Hate,
Grief and Joy,
Hope and Dispair,
All this in one moment?
I simply can not bare.


Image Hosted by ImageShack.us



07.03.2008. | 20:39 | | 16 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counters
Free Counters


Image Hosted by ImageShack.us
Snoopy


I miss you a little
a little too much
a little too often,
a little too hard
no matter what
no matter when
Im here to assure you a place in my heart...



Image Hosted by ImageShack.us

Nesh o meni...
#zovem se Rebecca
#rođena sam 31.12.1993.
#po horoskopu jarac
#živim u Novom Zagrebu
#idem u OŠ Pruđe
#u 8.c....
#češće optimist neg pesemist
#vesela sam osoba...
#pokušavam uživat u životu kolko mogu..
#imam bolji život neg kaj sam zaslužila
#dečka kojeg previše volim i nemrem bez njega
#prejebenu obitelj...
#spaljene i super frendove...
#nemrem bez muzike i msn-a...to obožavam
#volim pomagat ljudofima
#obožavam ljenčarit i ne radit nish
#često zujim
#znatiželjna sam...
#volim iznenađenja,naravno ugodna iznenađenja XD...
#slušam sve i svašta osim cajki...neću nabrajat jer ima dost toga...

Vojim:
#dečka
#obitelj
#frendove
#ofce =)
#zelenu boju...
#ferrero rocher
#svoj mob
#Kućanice i Uvod u anatomiju
#Tree Hill
#muziku
#svoj mp3
#zippo upaljače
#starke!-nemrem bez njih
#spavat
#praznike
#ljeto
#poklone
#istinu i poštovanje
#sreću
#ić van,zajebavat se...



Ne vojim:
#laganje
#prevaru
#dvolične osobe
#sve kaj ima veze sa školom
#kad mi prigovaraju...
#pinki boju
#rano se budit
#kad dobim lošu ocjenu
#kad je neko u bedu
#kad je žblj vrijeme...
#svađat se
#zimu,hladnoću...


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ofca...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je slikano sa Vidove Gore...
Lijep pogled na Bol....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....moj mačak.....
Da....smijeh



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Spidach



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Fpajkacha







Credits

dizajn : patka dizajn
picture: catpuff-noir
base code: sugarmeemee