body Don't let life pass you by! - Living in a Fantasy - Blog.hr body

Don't let life pass you by!

Again me!
Ovaj post je za Gale koja me tražila da ga sad napišem,ne znam zašto bash sad al oke i sad ga ja kakti moram napisat.Makar on bio ultra kratak kak je ona rekla XD....
Isuse,nisam post pisala samo dva dana,strašno.
Pa ajde,idemo tu nekaj napisat kaj se desilo u ta dva dana.
Hm..koji je danas dan...aha,petak!
Idem ja onda unazad pisat kaj je bilo koji dan.
Znači danas je bilo super u školi,vrlo veselo.Imali smo pet sati,jei!
Prfi sat smo imali vjerič,niš spesel,pa smo imali svabski..pisali smo "nenajavljeni"..tam neke prijedloge Bog te pito kaj..sad sam tam nekaj zmuljala bzvz i nagađala ko i ostatak razreda,pretpostavljam.Pa bumo vidli kak bu to na kraju rezultiralo..Pa smo imali glazbeni,tam smo slušali neke likece kaj pjevaju,lol..tak ih ja zovem..likeci(zbor)...
Onda matiša,vježbali smo za test.Pred kraj sata su mi Backo i Leo čopili pernicu i nabacivali se s njom po razredu.Debosi.Lom...I zadnji sad zemljov opis!!!!Jeeee...looodi Stojo,pošto smo u srijedu ak se ne varam pisali test danas sam se nadala da će ih donjet ispravljene,al nije...jbg..Reko je da će ih idući sat donjet i da ćemo imat analizu testa.Sam da nesh naglasim..nama su josh ostale dve cjeline u knjizi iz zemljopisa..Strashno.Ja ne znam kaj bumo mi radili kad završimo s knjigom,kak mi radimo..to bu bilo jakoo brzo.Al oke.Stojo zna kaj radi..
Jučer nije bilo niš posebno u školi...imali smo kemiju,nije donjela testovetuzan,a valjda bu idući sat tj. nadam se da će idući sat ih donjet.Matišu smo opet nekaj vježbali za test.Kaj smo josh imali..2 sata biologije..to je bilo zabavno....i imali smo josh tjelesni.Ajme koji su to bili lomovi.Vora,Maja i ja smo se od smijeha valjale po podu i lomile i to većinu sata.Ljudi su nas gledali ko da nismo normalne.Ali kad nismo..tak da..huhu.I šećer na kraju,zadnji sat smo imali povijest.Učili smo 2.svj.rat,vrlo zanimljiva cjelina moram priznat...I evo to je to..u vezi škole..
Ponovo se vračam na petak,što je danas.Išla sam popodne u Avenue sa sestrom da si tenisice kupim..nisam našla ni jedne koje mi se sviđaju.Naravno nikad nema tenisica koje oću kad ih idem tražit.Ma bezveze.Tak da sam samo na kraju u Avenue Mallu kupila Marku poklon i pokupila se doma.Sad smo navečer bili Marku na rođendanu..bilo je veselo.Ja sam kasnila sat vremena na rođendan tak da ne znam dal je bilo ičeg zanimljivog prije neg kaj sam došla.Sigurno je,jer inače ja propuštam najzanimljivije događajesmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

I tako...efo Gale nadam se da si zadovoljna..napisah post.
I nije bash kratak,ovisi kak uzmeš.
Oke idem ja sad...dalje na msn,dopisivat se Gale s tobom i ostalima.
Ljolj...
Pozdraf svima.mah

22.02.2008. | 22:20 | | 14 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counters
Free Counters


Image Hosted by ImageShack.us
Snoopy


I miss you a little
a little too much
a little too often,
a little too hard
no matter what
no matter when
Im here to assure you a place in my heart...



Image Hosted by ImageShack.us

Nesh o meni...
#zovem se Rebecca
#rođena sam 31.12.1993.
#po horoskopu jarac
#živim u Novom Zagrebu
#idem u OŠ Pruđe
#u 8.c....
#češće optimist neg pesemist
#vesela sam osoba...
#pokušavam uživat u životu kolko mogu..
#imam bolji život neg kaj sam zaslužila
#dečka kojeg previše volim i nemrem bez njega
#prejebenu obitelj...
#spaljene i super frendove...
#nemrem bez muzike i msn-a...to obožavam
#volim pomagat ljudofima
#obožavam ljenčarit i ne radit nish
#često zujim
#znatiželjna sam...
#volim iznenađenja,naravno ugodna iznenađenja XD...
#slušam sve i svašta osim cajki...neću nabrajat jer ima dost toga...

Vojim:
#dečka
#obitelj
#frendove
#ofce =)
#zelenu boju...
#ferrero rocher
#svoj mob
#Kućanice i Uvod u anatomiju
#Tree Hill
#muziku
#svoj mp3
#zippo upaljače
#starke!-nemrem bez njih
#spavat
#praznike
#ljeto
#poklone
#istinu i poštovanje
#sreću
#ić van,zajebavat se...



Ne vojim:
#laganje
#prevaru
#dvolične osobe
#sve kaj ima veze sa školom
#kad mi prigovaraju...
#pinki boju
#rano se budit
#kad dobim lošu ocjenu
#kad je neko u bedu
#kad je žblj vrijeme...
#svađat se
#zimu,hladnoću...


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ofca...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je slikano sa Vidove Gore...
Lijep pogled na Bol....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....moj mačak.....
Da....smijeh



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Spidach



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Fpajkacha







Credits

dizajn : patka dizajn
picture: catpuff-noir
base code: sugarmeemee