dali bi? -The power of magic



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

i da ti dadem snage
za godina još sto
bi li ti bilo dovoljno
barem to?

i da ti pružim nade
za život cijeli
bi li je uzeo
i samnom da je podijeli

i da vjere ti dam
da duši spokoj dade
bi li mi poklonio bar dio
il pustio bi da prasne u komade?

i da ti u srce sipam
dio ljubavi svoje vjerne
bi li bar tada poželio
da u životu bio dio bi mene

-livijana-

pokušaj mi je ovih stihova, zahvaliti se dragoj djevojci,koja mi je mnogo toga pomogla, što sama nisam znala...a tako te ja prokrstim, ENERGIJO MOJA!-The power of magic!..još ti jednom hvala za svu pomoć!




19.04.2007. | 00:02 |
28 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (20)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





Web Counter
Web Counter




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket <



eto, to sam ja :)....osoba koja iz života oko sebe izdvaja niti , koje vam ja to tad pretvorim u stihove, tek onako, za dušu...a to što volim moj je anđeo od devet godina...badyka, david...volim iskrenost, romantiku, ruže, volim pjesmu, ples, volim život...volim kad zapjeva zečić..
inače sam blizanac, jakog karaktera,ranljivog srca...
obitelj, prijatelji i pjesma - temelj su mi života!






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



box se još sređuje

Tigar33
PROROK (!)
badika
Rib@rnica
The power of magic
kRaLJiCa SuZa
gugo
Uđe u vrt prepun sjena ...
LOTOS
Kad ljubav govori razum šuti
pegica
...:G4DUR4:...
našla sam
Aurrora
*magic dreams*
clarisss
Maškarada
Moje pjesme,moji snovi..
gogo0
Svjetlana
Magična Noć
1NJOFRA
lena15
..Deya..
ti si anđeo
atlantida
vrag_s_licem_andjela




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





kad plamen zagori,
kad iskreno se zavoli,
ne dozvoli da itko
od ljubavi te razdvoji,
ne dozvoli da srce te zaboli
imaj nade i
nikome nedaj te snage,
ti još jače voli...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
dražen zečić -sedam godina

sedam godina srce lomim
nebo molim, kako prestat
da je volim kao nikoga

sedam godina sedam rana
tuga sedam, nemam želje
kada gledam druge žene ja

sedam godina nit sam budan
niti sanjam, sedam godina
što sve zbog nje proživljavam
ja i zbog rastanka

sedam godina vrijeme leti
srce prijeti, da če stati
kad osjeti da se udala

sedam godina sebe lažem
srcu kažem tuge uvijek
izlaz traže al nema drugoga

sedam godina smjeh na licu
ljudi vide, neka misle
meni ide, nemam briga ja

sedam godina kao pjevam
ja za druge, tako liječim
tuge tuđe, al nije istina
...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

53 - Juan Pardo - ...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket