< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ImE:Anja
SkOlA:MeDiCiNsKa
RaZrEd:1
ZiVim:u Rijeci


LoLiM:-sve svoje frendove
-cokoladunjami
-zivotnje
-obitelj
-ljeto
-more
-svoju najdrazu seku natasu


Ne LoLiM:-skolu
-povrce
-kisuno
-umisljene ljudeburninmad
-kukce

i to je to o meni...
uzivaj te....
PuSa SvImAkiss


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.usja i bea


Free Image Hosting at www.ImageShack.usja & josip


Free Image Hosting at www.ImageShack.usanamaria


Free Image Hosting at www.ImageShack.usbea i vale



Free Image Hosting at www.ImageShack.usteo i seki


Free Image Hosting at www.ImageShack.usnika


Image Hosted by ImageShack.usbojan


Image Hosted by ImageShack.usdilji



Image Hosted by ImageShack.ustea i nina


Image Hosted by ImageShack.usah luuudo dijete(paco)


Free Image Hosting at www.ImageShack.usjosip i patrik


Free Image Hosting at www.ImageShack.usna moru na hvaru(ekskurzija)


Free Image Hosting at www.ImageShack.ushmmm......da....bez komentara


Free Image Hosting at www.ImageShack.usmatea i albina u basu


Free Image Hosting at www.ImageShack.usbiwsi 8.a


Free Image Hosting at www.ImageShack.usanamaria,ja,andrea,matea


Free Image Hosting at www.ImageShack.usja i nina

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 18.05.2007.

I hate my life....I wanna die.....

ovaj moj zivot stvarno nea nikakvog smisla....gubim osobe koje volim i do kojih mi je stalo....izgubila sam ih u sekundi....osobe koje volim koje su me poticale da i dalje zivim,da se ne ubijem....koje mi uzasno puno znace....nemogu ovako zivjet.....do prekjucer je sve bilo okey.....do mog histericnog i depresivnog ispada.....kad sam se posvadala sa ??? mislila sam da je stvar u toj osobi a ne u meni.....ali kad me ostavila osoba koju volim najvise shvatila sam da je stvar u meni....sama sam si kriva za sve ovo....zasto me ostavljaju osobe do kojih mi je stalo?????zasto se ja nemogu vise promijenit?????i vise mislit da ce sve bit uredu.nego stalno mislim lose i uzasno sam depresivna.....samo mislim na njega....kad mi je poslao poruku da me voli ali da nemoze bit samnom frend jer sam uzasno depresivna i da i da je najgore da deprimiram osobe koje me vole,a da on nezeli to....samo o tome razmisljam.....on je osba koja me poticala da idem dalje i da ce sve bit okey....ali tako dobru osobu sam izgubila....i znam da je vise nikad necu vratiti....to je decko u kojeg sam imala povjerenja...mogla sam mu sve rec i znala sam da me nece izdat.....ali nema ga vise.....vise se ni ne pozdreavljamo a kamoli pricamo....kad se sjetim svih nasih zagrljaja i da je bio uz mene kad mi je najvise trebao......nemogu ne plakat.....takvog frenda kao sto je on nikad vise necu imati......tako dobrih osoba vise nema......a niko ga nemoze zamjenit.....tu moju ljubav prema njemu niko i nikada nece zamjenit....niti jedan decko...kad se sjetim da je jos 4 tjedna do kraja skole i da ce mo se razic i da necemo vise ic u istu skolu......VOLIM TE(kao frenda).....SHVATI TO..........sve cu napravit samo
da se vrati to nase staro prijateljstvo....jedino si me ti znao nasmijati....jedino si mi i davao snage da nastavim dalje.
...
.
NEMOGU BEZ TEBE!!!!!UZASNO MI PUNO ZNACIS KAO FREND....MOLIM TE OPROSTI MI!!!!!znam da sam ja kriva za sve ovo sto sve dogodilo...napravit cu sve samo da se vrate stari dani....kad smo se grlili,kad sam ti sve mogla rec....VOLIM TE I TAKVIH OSOBA KAO TI JE JAKO MALO!!!!!
i nikad vise necu nac frenda kao sto si ti!!!!
OPROSTI MI!!!!MOLIM TE!!!!font>
pussa velika svima.....




| komentari (11) | print | # |