srijeda, 28.06.2006.

Svašta pomalo.. ništa konkretno

Sutra su multivarijatne – The Exam. Količina truda uloženog jednaka je nuli, al ajd da ne budem prekritični nekih 1,2 od mogućih 10. Očekivanja su nikakva osim da ću se zblamirati tamo kad pokažem «zavidnu» količinu razumijevanja za materiju. Opet se javio onaj moj najveći životni problem – nedostatak vremena.

I Sully pita sad jel idemo na Bundek a mislim pa ne mogu da ne idem.. borim se s kroničnim nedostatkom kisika pa sad da ne iskoristim priliku :)

Stekla sam dojam da se Ugo ljuti na mene... možda je emotivno vezan za onu zelenu stvar kojom sam ga gađala u pon pa je to povrijedilo njegove osjećaje a možda je sve samo fikcija. Mada onaj pogled neću nikad zaboraviti i to što nisam dobila odzdrav je povrijedilo moje osjećaje pa sad svi su povrijeđeni.


Ja si mislim kak su svi nešto jadni u zadnje vrijeme pa si promišljam o uzrocima raznim i opet dođem do tog da ove vrućine nisu nikakvog dobra donijele.

Zbilja mi treba onaj 7-dnevni odmor u planinama negdje bez kontakta s civilizacijom i bilo kakvim poznanicima uključujući Wazovskog.. jednostavno da se maknem nekud. A taj bijeg je daleko daleko daaaaaleko od realizacije.

- 16:48 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

MEEE!!!

smijeh
opis slike
CounterData.com

home insurance
home insurance Counter

1. Life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get (Forest Gump)

2. Don't walk in front of me, I may not follow,
don't walk behind me, I may not lead,
walk beside me, and just be my friend.

3. Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.

4. Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein

5. " I`m an idealist, I don`t know where I`m going but I`m on the way."

6. If you love something, set it free; if it comes back it`s yours; if it doesn`t, it never was.