verona - little heart, all black and blue... - Blog.hr

little heart, all black and blue...

18.11.2006., subota

verona


i tako je prosla i ta famozna verona.... i bilo je preko nego odlicno! puno toga smo vidjeli, puno naucili i jos vise kupili...wink bilo je stvarno predivno... uglavnom, u nekoliko hala je bio prodajni dio gdje ste mogli naci sto vam srce pozeli, u dvije su bili restorani (jedna u western stilu, druga normalna), a u ostalima su se odrzavale izlozbe, demonstracije i natjecanja. u ulicama izmedu hala stalno prolaze konji i njihovi jahaci i zaprege. vidjeli smo hrpu vrsta konja za koje nismo ni znali da postoje! jedan covjek je na svom bijelom arapu jahao bez icega, sa spagicom oko vrata kroz gomilu ljudi, ma divno nesto! jedna curica od kojih 10 godina iz engeske je radila demonstraciju sa svojom kobilom i to je isto bilo divno. prvo je s njom radila dresuru o kakvoj vecina nasih jahaca moze samo sanjati, onda ju je polegla pred vise od 1000 ljudi koji su pljeskali (oni koji se bave konjima znaju da je to poprilicno nemoguce s nasim konjima ovdje), e onda ju je posjela, popela se na nju i radila jos malo dresure al bez dizgina i uzengija! jedan covjek iz napulja je popeo arapskog pastuha na minijaturni drveni stolic, stavljao si njegovo kopito na celo, oko njega su jahali drugi konji u punom galopu a ovaj je tog pastuhica drzao u hodu bez iceg (oni koji su jahali arape znaju da je to jako tesko s uzdom a kud jos na golo)....eek e onda demonstracija natural horsemanshipa po patu parelliju: ljudi su opet bez ikakve opreme s konjima skakali vioke prepone, dodavali se s konjima s loptom, vodili ih bez povodca naprijed-nazad, utovarivali konje u prikolicu na rijec i to jos natraske....eek mozda to ovako zvuci jednstavno, al je potrebno jako puno rada, a pocetak svega je parellijevih 7 igara koje ja sad radim s vandom i loulou i mogu vam reci da puno lakse izgleda na papiru, al ako volite konja napredak je ocit. odusevili su me i portugalci na velikim lusitanima sa svojim sedlima koja izgledaju kao fotelje. bilo je i dosta kauboja i sto me jako zacudilo, vecina ih je jahala samo na ularima! i tako... e sad, kupovina! kupila sam sve osim sedla... jednostavno sam se bojala kupiti ga bez probe, nije to jeftina stvar. al sam zato kupila mali milijon ulara, povodaca, deke, 3 uzde, 3 razlicite zvale (jos ne znam koja ce odgovarati vandi), lonzu, biceve, cetke, sebi kacigu, hlace, puno rukavica.... potrosila sam puno, al sam bar opremljena za par mjeseci, iako sutra moram u gumex po neke sitnice koje sam zaboravila u veroni...lud jedan decko si je kupio odlicno sedlo za endurance od podiuma. morat cu ga nazicat da kad dode u ovaj kraj da ga ponese da malo to probam.blabla i ja bi takvo! i tak, to bi bilo to...
inace, ovaj post je ponovno napisan nakon sto su mi prosli izbrisali..burninmad.

evo linka za sve slikice iz verone.... i zahvaljujem dargom covjeku koji mi ih je postavio na net...naughty
slikice iz verone!

- 10:33 - × KAŽI (34) - KLIKNI ×

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga:
moje misli..moji osjecaji...moj mladi zivot..


Photobucket - Video and Image Hosting


za sve sto me trebate, a ne zelite napisati ovdje...
MSN: dinchily@hotmail.com
Mail: dinchily@yahoo.com

ICQ: 227-817-663


"Every Word Was A Piece Of My Heart"
I've been staring at the page for what seems like days
I guess I put this one off for a while
Did I see a tear fall from your eyes ?
Or did you laugh so hard that you cried ?
When I served my secrets on a silver tray to you (hey now)
Hey now, I guess the night's just bringing me down

There's no love, there's no hate
I left them there for you to take
But know that every word was a piece of my heart (hey now)

You've been the blood in my veins
The only one who knows my middle name
And the smiles, they came easy 'cause of you (hey now)
You know that I love you, but I hate you
'Cause I know I can never escape you
So let the choir sing for tonight I'm an easy mark (hey now)
Hey now, am I acting just a little too proud ?

There's no love, there's no hate
I left them there for you to take
But know that every word was a piece of my heart (hey now)
Have I said too much
Maybe I haven't said enough
But know that every word was a piece of my heart (hey now)

Hush me darling, maybe I've lost my touch
Maybe I've lost my guts
There, is that truth enough ?
Hey now, hey now...

[Guitar solo]

You know these love letters mix with whisky
Just don't light a match when you kiss me
Though I'll blow away, you know I'll be back soon (hey now)
Hey now, hey now, hey now, am I talking just a little too loud ?

There's no love, there's no hate
I left them there for you to take
But know that every word was a piece of my heart (hey now)
Have I said too much
Maybe I haven't said enough
But know that every word was a piece of my heart
Hey now, am I talking just a little too proud ?
Hey now, the night's just bringing me down

Bon Jovi

Photobucket - Video and Image Hosting

"I'll Be There For You"

I guess this time you're really leaving
I heard your suitcase say goodbye
And as my broken heart lies bleeding
You say true love it's suicide

You say you're cried a thousand rivers
And now you're swimming for the shore
You left me drowning in my tears
And you won't save me anymore

Now I'm praying to God you'll give me one more chance, girl

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you

I know you know we've had some good times
Now they have their own hiding place
I can promise you tomorrow
But I can't buy back yesterday

And Baby you know my hands are dirty
But I wanted to be your valentine
I'll be the water when you get thirsty, baby
When you get drunk, I'll be the wine

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you

[Solo]

And I wasn't there when you were happy
I wasn't there when you were down
I didn't mean to miss your birthday, baby
I wish I'd seen you blow those candles out

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you

<