< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by miss new y0rk

Opis bloga

.blog ko blog.uglavnom ubijanje dosade.hehe:))tagajte mi vracam tagove..<3

LiNkiČi^

.SarIcA.:)
.KruSkA.:)
.BaNaA.:)
.DeA.:)
.LeDa.:)
.SoČo.:)
.NaTa.:)
.JoNAsiCa.:)
..FLOVer dIzSAjn.:)
.ElIZAbETa.:)
.RoJAl dIzaJn.:)
_blank>.PhoTo GirL dIZgN.:)
.ThreEdeSirESt.:)
.SwEeT sPIdEr.:)

.AnA.:)
.nesto-izmedu.:)
.obichnaja.blog.hr.:)
.AnA.:D
...AnniE.:D
hipidz.blog.hr..AvatAri I dzoVi..:D



.SljKiCEe.8)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Converse Pictures, Images and Photos



.Hmm NeS O meNi.

.jAA sam Eni dOlazIM.
.IZ pRELjePOg GradA rIJEKe.
.sAD cU u 7.Razz.

.IaM PUno FrEndoVa Ali dO ovIH mi JE NAjViSe Stalo.
->sara
->karla
->natalia
->vlatka
->karla
->tiana
->mia
->renea
->klara
->katarina
->leda
->andrea
..A to jA miSliM da bi Biloo To TO..

WOLJAM
->žvakace
->my frends
->obitelj
->mog pasica Kikija
->cokoladu
->decke.OFc
->fejs.blogove.MSN.
->mobitel
->komp.

NEWOLIM
->dvolicne ljude
->ulizice
->umisljene
->lazljivce

SLUSAM
sve i svasta najcesce slusam
->dance
->house
->neki metal
->pop
->rock

i to je ubiti toooo.. <3

.Dj muzika.


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com




Cool Clocks at Wishafriend

nedjelja, 31.01.2010.

Evo i mene.! <3

Evo i mene.dogodilo se puno toga ovih dana. jucer sam bila u Tawer centru sa karlom i klarom. bilo je prepre. haha kako smo se smijale. neko nas gado nekim bomboncicima, pa isle na nescafe,... Dosadno je sad trenutno zato to i pisem ovu biljesku. ako neko ima neki novi dizajn ili slikice..Dobila sam svoj vlastiti laptop napokon sad se ja i brat necemo svadat oko jednog.. Evo da mi ne bude pre kratka ova biljeska napisat cu jednu pjesmu za moju karlu i klaru..


Crni leptire
Hodam kroz zrak,
Do tebe je mrak
A nigdje nema te
Sve mi je teže u grudima,

Ne bi li stala bojim se
Vidim tvoje ime,
Vidim njene dodire
Reci mi da sanjam,
Da tu nema istine


REF.

Crni leptire,
Kad su tvoje usne druge ljubile
Nisu shvatile,
Da su mene zauvijek izgubile

Idi, molim te
Ne vjeruj mi danas dušo, lažem, ne
A postajem sad imuna na tvoje molitve

Moje tijelo je sol,
Oko mene je bol
Al' ne topim se
Tužne su kiše, al postaju tiše

I više ne bojim se
Ti si samo sjena,
koja zauvijek nestaje
Kada iz noći, dan postaje

REF. ×2
Crni leptire,
Kad su tvoje usne druge ljubil
Nisu shvatile,
Da su mene zauvijek izgubile

Idi, molim te
Ne vjeruj mi danas dušo, lažem te
A postajem sad imuna na tvoje molitve

Na tvoje molitve


Komajte mi vracam komove. sretan

- 12:57 - ~*~ k00maj mI ~*~ iMam saM0(0) - ~*~ Print ~*~ - ~*~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.