< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by miss new y0rk

Opis bloga

.blog ko blog.uglavnom ubijanje dosade.hehe:))tagajte mi vracam tagove..<3

LiNkiČi^

.SarIcA.:)
.KruSkA.:)
.BaNaA.:)
.DeA.:)
.LeDa.:)
.SoČo.:)
.NaTa.:)
.JoNAsiCa.:)
..FLOVer dIzSAjn.:)
.ElIZAbETa.:)
.RoJAl dIzaJn.:)
_blank>.PhoTo GirL dIZgN.:)
.ThreEdeSirESt.:)
.SwEeT sPIdEr.:)

.AnA.:)
.nesto-izmedu.:)
.obichnaja.blog.hr.:)
.AnA.:D
...AnniE.:D
hipidz.blog.hr..AvatAri I dzoVi..:D



.SljKiCEe.8)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Converse Pictures, Images and Photos



.Hmm NeS O meNi.

.jAA sam Eni dOlazIM.
.IZ pRELjePOg GradA rIJEKe.
.sAD cU u 7.Razz.

.IaM PUno FrEndoVa Ali dO ovIH mi JE NAjViSe Stalo.
->sara
->karla
->natalia
->vlatka
->karla
->tiana
->mia
->renea
->klara
->katarina
->leda
->andrea
..A to jA miSliM da bi Biloo To TO..

WOLJAM
->žvakace
->my frends
->obitelj
->mog pasica Kikija
->cokoladu
->decke.OFc
->fejs.blogove.MSN.
->mobitel
->komp.

NEWOLIM
->dvolicne ljude
->ulizice
->umisljene
->lazljivce

SLUSAM
sve i svasta najcesce slusam
->dance
->house
->neki metal
->pop
->rock

i to je ubiti toooo.. <3

.Dj muzika.


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com




Cool Clocks at Wishafriend

četvrtak, 03.09.2009.

.Evi i mene nnakon punoo vremenaa. :S

evo i mene posto sam dns bila vani i kisa je morala sve upropastit doma u svojoj lijepoj novoj sobici pisem post.ja se nadam da vam se svida muzikaa ako ne onda iskljucite..LooL.u ovih nekolika dana dogodiloo se punoO togaa.kupila sam skolsku torbu eastpak ofc da mi bude i za srednjuu.kaoo i svaki putt komajte mii al budite malo vrijesnijii.i javite mi kad imate post ako zelite da komam.a jojj jos malo pa skolaaaa.Neeeeeeee.!!kakomi se nedaaa Isusee.da ovajpromjenit cu dizajnn i avatarr.ppa mi recite ako vam se svidaa.joj opet neznam sta da pisem al kada se sjetim napisat cu ja vamaa.ajde idem ja sad gedat TV i ic u krevet citat knjigu prezakon jeee.!!ajde ljudi uzivajte prije skolee.i ja se nadam da ce m se cut i kada ude skolska godina.papa <33 wave sretan

- 21:48 - ~*~ k00maj mI ~*~ iMam saM0(10) - ~*~ Print ~*~ - ~*~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.