Tisuću riječi puno je,jedna malo je,ali 3 su savršene->PRIJATELJICE VOLIM TE... - NoNa...In...ThE...WoRlD..oF...BaByS - Blog.hr

ŠTO SLOVA TVOGA IMENA GOVORE O TEBI:
A= dusa si
B= sexy si
C= uvijek si napaljena/napaljen
D= dobar/dobra u krevetu
E= dobar/dobra na plesnom podiumu
F= mnogima se dopadas kao osoba
G= borac
H= nesigurna/nesiguran
I= malkice luda/lud
J= egoista
K= dobro se ljubis
L= povjerljiva/povjerljiv
M= stidljiva/stidljiv
N= prelijepo izgledas
O= ne dozvols da ti neko kaze sta moras da
uradis
P= uvijek spremna/spreman za akciju
Q= ma luda/lud do bola
R= razmazena/razmazen si
S= nije se tesko zaljubiti u tebe
T= znas ljudima da kazes ono sto zele da cuju
U= volis da si u centru paznje
V= znas odvratno da se predstavis
W= iznenadujes
X= radoznala/radoznao si
Y= vrlo dobro znas da pokreces svoj jezik
Z= misteriozna/misteriozan si

Šaptao si mi:"I love you." a volio si nju...Sad mi kazeš:"I'm sorry!" idi k vragu pa je voli! ..hehe...

Ljubav je samo riječ i ništa više, Ljubav se uvijek isto čita i piše...Ruka u ruci je već nesto drugo, I šapat tužnih riječi
i kapi kiše...Ljubav je samo riječ, i ništa više...!!!


Vi mene mrzite jer sam drugacija od vas..a ja vas ne mrzim jer ste identicni svi..

Hvala ti za sreću, radost i smijeh, hvala ti za svaki skriveni grijeh, hvala ti za riječ što i suze briše takav se dečko ne nalazi više !

Ova poruka poslana iz svemira prije 100000 milijuna godina u nadi da će pronaći najslađe stvorenje na zemlji, ovog trenutka misija je završea

Dobre cure vode dnevnike. Loše cure nikada nemaju vremena. Ja… Ja samo želim živjeti život kojeg ću se sjećati. Čak i ako to ne zapišem.



..volim te..
Albanski: Të Dua
Armenski: Yes Kezi Seeroom yem
Bugarski: Obicham te!
Katalonski: T'estimo
Češki: Miluji te
Danski: Jeg elsker dig
Holandski: Ik hou van jou
Engleski: I Love You
Estonski: Mina armastan sind
Finski: Minä rakastan sinua
Francuski: Je t'aime
Njemački: Ich liebe Dich
Grčki: S' agapo
Hebrejski: Ani ohev otcha [muškarac ženi]
Ani ohevet otcha [žena muškarcu]
Hrvatski: Volim te
Irski: Taim i' ngra leat
Islandski: Hu Guiya
Italijanski: Ti amo
Kurdski: Ez te hezdikhem
Latinski: Te amo
Luksemburški: Ech hun dëch gäer
Makedonski: Te sakam
Malejziski: Saya cintamu!
Malteški: Inhobbok
Mandarinski: Wo ai ni!
Maorski (New Zealand): kia hoahai
Mohawk: Konoronhkwa
Norveški: Jeg elsker de
Papiamento (Aruba): Mi Ta Stimabo
Patois (Jamaica): Mi luv yuh
Poljski: Kocham Ciebie
Portugalski: Eu te amo
Rumunski: Te iu besc
Slovački: L'ubim t'a
Slovenački: Ljubim te
Španski: Te amo
Švedski: Jag älskar dig
Švajcarsko-njemački: i liäbä di
Tahićanski: Ua Here Vau Ia Oe
Turski: Seni seviyorum
Tirolski (Tyrol, Austria): I liab Di
Ukrajinski: Ja vas kokhaju
Jidiš: Ich libe dich


ZAKON MLADIH
1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sam te
22.gledati u oči-volim te volim te
23.šaka kao odgovor-da
24.čelo kao odgovor-ne
25.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
26.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
27.grickati usne-ljubomora
28.štipanje-želim ti nešto reći
29.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
30.stati na pete-volim samo tebe
31.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
32.plaziti jezikom-poljubi me odmah
33.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
34.lagani poljubac-prijateljstvo
35.prije ljubljenja-gledaj u oči
36.nesmije se iskorištavati-ljubav djevojke
37.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj
38.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
39.mladić ima pravo poljubiti djevojku-od 13 godina
40.poljubac jezikom-dozvoljen
41.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute-ljubomora
42.puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
43.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
44pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav

supp cura iz razreda-ivana
naša mala lulyta
naša blacky-ona je isto jako supper

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis





www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ViDi/NoT

design by: oovisnaaa

Opis bloga

Moj blog će biti jako zabavan jel sam i ja zabavna...i pricat cu vam o svemu.....
Nesto malo o meni:
Ime:Simonanocry
Prezime:nezznam
Datum proizvodnje.o5.o3.1996.
Rok trajanja:dok me Bog ne zaželi
zemlja podrijetla:hrvatska,zagreb i carskiii kvart gnc
Razred:carski 7.b
Škola:OŠ.D.D
Frendice:ivana,ana,patra,lula,stela i nina
nadimak:nona,pupy-hehehe
hobi:ples i kričanje--oooppss pjevanjepjeva
msn-nona_gnc@hotmail.com
volim:rofl
decke,eekpoljubac,kisspoklonepjeva,ljeto.zujoljubavcerek
sladoled,lizalicufinosvoje frendice:ivanu,stelu,anu,patru,luciju i ninu
svoj razred,zabavu,šalabhtere,psiće,...beljkisscerekcerekcerekcerek....
ne volim::puknucu ljubomoru.izdaju,bahatost
,fufe,dvoličnost,arogantnost,laz,školucry
neke ljude.....puknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucuheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmad
naj profaci:kupek,matijaš,likovni..
.najgori profesori:mikacicka,kujek,klabucarka,
kad naraste bit ce:teta u vrticu
kisss curama znate kojim:ivana,patra,ana,lula,stela i nina


Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" - On odgovori Ne! Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" - On odgovori Ne! Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvome srcu.
On odgovori-Ne!Ako te napustim dali bi plakao za mnom,a on odgovori Ne!!!
Tužna djevojčica se okrene i odluči da ga ostavi no on ju zagrli i kaže:Ja nisam zaljubljen u tebe-ja tebe volim.Ja nemislim da si lijepa već da si prekrasna.Ti nisi u mom srcu,ti si moje srce a da me ostaviš ne bi plakao već bi umro za tobom.


25 načina kako naživcirati starce!
1. Pratite ih svugdje po kući
2. Zašutite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amneziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. Pričajte s olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijetelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“
16. Zabijte si kolce u nos i oči (krvozedno, ali pali)
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. Jedite kosu
19. Primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22. Pravite se da ste telefon
23. Pokušavajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noći
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati



1.ne dolazi u razred ako baš ne moraš
2.piši zadaću kad uspiješ prepisat
3.pred profesorom žvači žvakaću samo
nakon ćik-pauze
4.ne poželi u wc,jer nema ventilacije
5.dok profesor piše po ploči,piši i ti,po klupi naravno
6.ponekad zabljesni najnovijim forama
7.zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra
8.muški:pustite kosu, ženske:skratite suknju
9.ne dopustite da profesor uđe u razred poslje vas
10.kad dođeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter
11. voli svoj šalabahter kao samog sebe
12.ako netko zaboravi šalabahter,posudi mu svoj
13.kažu da je rad zdravlje-živjela bolest
14.kad osjetiš želju za učenjem,sjedni brzo će te proć
15.ponavljanje je majka znanja-što više ponavljaš razred
znaš sve više i više...


Rekao si mi da sam dijete, te riječi su znale da bole. Ali nikad nećeš znati, kako djeca znaju da vole.

*********10 zlatnih pravila za djevojke********
1.Nikad se ne zaljubi do usiju...
2.Ne moli ga jer ces ga moliti cijeli zivot...
3.Cijeni ga ali prvo cijeni sebe...
4.Budi njezna ali nikad onoliko koliko osjecas...
5.Ne zovi ga poslije svadje...
6.Na sastanak zakasni barem 15.min...
7.Pusti ga nek se izmuci dok te prvi put ne
poljubi...
8.Ucini ga malo ljubomornim...
9.Nikad ne dopusti da ti on da nogu...
10.I kad dodje kraj te velike ljubavi i ako on zeli
kraj prihvati ga sa osmijehom na licu...:)


Fališ mi cijeli dan.Jedva čekam da te vidim.Da uđeš u mene.Da dođem na tebe.Da spavamo zajedno i postanemo jedno.Voli te tvoja piđama.

Nisam lijep ko Brad Pitt,nemam guzu ko Mel Gibson,nisam brz ko Jean Claude Van Damme,nisam bogat ko Bill Gates,ni jak ko Rambo,AL ZATO LIŽEM KO LESSIE.

Hy!Kad bih ti poliznuo vrat,i kad bih stavio jezik nježno u tvoju slasnu rupu,odmah bi znao da si moja najdraža i najbolja..flaša tuborga..

Kad odeš nemoj me zaboraviti sjeti se kakva sam bila jer jedan je anđeo zauvijek ostao bez krila.

Tiho je padalo jedno veče,tiho je gorio jedan dan.Jedna je suza počela da teče,netko je zauvijek ostao sam..

Nisam ti ja suza oku,a ti to meni jesi.Nisam ti osmjeh na licu,a stalno se pitam gdje si.Uzalud ovo pišem,uzalud srce pati,ipak za tebe dišem,VOLIM TE SHVATI!

Sanjaš li ikad da ću kroz vrijeme proći,
sanjaš li ikad moje oči,
sanjaš li ikad da ću ti doći,
sanjaš li ikad mene i sebe,
sanjaš li ikad da ne mogu bez tebe?

Lutam ulicom koju već grli tama,gledam očima tužnim-ponovno sama.Tvoje ime šapućem dok lutam u ovoj noći,a neko kao da govori:"ne čekaj,daleko je,neće doći!"

..klizila je niz obraz i na usni stala.Bila je tako vrela,tako mala...u njoj se skupila sve tuga,u njoj su usnule boli...Ta je suza znala najdublju tajnu srca mog-da te iskreno volim...

33 STVARI KOJE DEČKI NE VOLE NA CURAMA
1.cure koje su pijane kao letve tako da vise ne mogu stajati na nogama
2.izjave "tako sam ruzna" samo da bi izmamile potvrdu da su lijepe
3.kada se ona totalno zapali i pocne dosađivati dečku u disku
4.kada vristi samo zato sto se na TV-u pojavio njen omiljeni pevac
5.dlake na nogama i pod pazuhom
6.kada ogovara svog decka pred svima
7.kada trinaestogodisnjakinje pricaju o seksu kao da se razumju u to
8.cure koje glasno pricaju i blesave se
9.cure koje nose kratke majce iako im salo viri van
10.masna neoprana kosa
11.kada mu pred svima tepa i mazi se
12.pusenje zato sto je to "cool"
13.glasno smijanje
14.trudnoca vec u 15. godini
15.miris znoja
16.kada cura ide u kupovinu sa deckom i nagovori ga da kupi gomilu gluposti
17.obrijane ili izdepilirane a zatim ponovo iscrtane obrve
18.sminkanje da bi izgledala starije
19.cure- cinkerice
20.kada zvace zvaku otvorenih usta
21.smrad iz usta
22.kada se klinke pale na starije dečke u skoli
23.cizme kričave boje
24.noge pune modrica i ogrebotina
25.cure koje su obucene kao fufice
26.cure koje vole tračati
27.sminkanje pred svima
28.previse parfema
29.cure koje vole pokazivati svoje grudi
30.kada dvije cure odu u wc drzeci se za ruke
31.komadi garderobe koji se stilski jednostavno ne uklapaju
32.identicno obucene cure cak i bliznakinje
33.kada se bradavice naziru kroz majicu



1. Ne možeš dotaknuti sve svoje zube svojim jezikom
2. Svi idioti nakon čitanja prve istine to i pokušaju.
3. Prva istina je laž.
4. Sad se smiješ jer si shvatio da si idiot.
5. Uskoro ćeš poslati ovo sljedećem idiotu .
6. Još uvijek se smiješ jer znaš da ćeš od nekoga napraviti idiota.


Na pijesku upisah ime tvoje, ali ga obrisa vjetar ludi. Na stablu ga urezah, ali ga posjekoše zli ljudi. Tada ga urezah u srce svoje, gdje će zauvijek ostati moje.

Tisuću riječi puno je, jedna riječ malo je, ali dvije govore sve: VOLIM TE!!!

...hvala onima koji su mi se smijali...bez njih ne bih plakala..hvala onima koji me nisu mogli voljeti..bez njih ne bih upoznala pravu ljubav...hvala onima koji su povrijedili moje osjećaje..bez njih ne bih znala da ih imam..hvala onima koji su me ostavili..bez njih ne bih otkrila pravu sebe..ali onima koji su mislili da neću uspjeti, njima zahvaljujem najviše jer bez njih ne bih ni pokušavala..


NAJLJEPŠI ŽIVOTNI TRENUTCI
Neki najljepsi zivotni trenuci su:] ]
- Zaljubiti se.]
- Smijati se od sveg srca.]
- Pronaci puno mail-ova od prijatelja kad se vratis s
odmora.]
- Setati po nekom lijepom mjestu.]
- Slusati omiljenu pjesmu na radiju.]
- Probuditi se i slusati kako vani pada kisa.]
- Izaci iz tusa i obrisati se u topli rucnik.]
- Primiti poziv od osobe koju dugo nisi vidjela.]
- Dobar razgovor.]
- Pronaci novac u hlacama koje nisi obukla od prosle
godine.]
- Pozivi u ponoc koji traju satima.]
- Smijati se bez razloga.]
- Slucajno cuti da netko lijepo govori o tebi.]
- Probuditi se i shvatiti da jos mozes odspavati
nekoliko sati.]
- Slusati pjesmu koja te podsjeca na "tu" osobu.]
- Biti clan jedne ekipe.]
- Prvi poljubac.]
- Stvoriti novo prijateljstvo.]
- Osjetiti zmarce u trbuhu svaki puta kad vidis tu
osobu.]
- Provesti neko vrijeme sa svojim najboljim
prijateljima/icama.]
- Osjetiti da su osobe koje volis sretne.]
- Obuci suskavac od osobe koja ti se svidja, a da jos
uvijek mirise na njegov parfem.]
- Posjetiti starog/u prijatelja/icu,i vidjeti da se
stvari izmedju vas nisu promjenile.]
- Imati nekoga da ti kaze da te voli.]



utorak, 23.12.2008.

Tisuću riječi puno je,jedna malo je,ali 3 su savršene->PRIJATELJICE VOLIM TE...

Bok evo mene opet...
Iako nisam sada trebla biti tu jel umjesto 40 komova za veliki post ja imam 8 komova za ogromni postek...Ma kaj se zamaram iako su dani darivanja bas me briha...Evo ja cu vam malo pričati o nadolazećem Božiču i Novom i o jednoj jako kratkoj ali jako jako značajnoj i snažnoj riječi a ona je--->PRIJATELJSTVO...
Ja znam da vi svi sigurno imate jednog/jednu ili više prijatelja/prijateljica...Ali moja je najbolja prijateljica nekako posebna ona ima nešto,nešto u sebi što ju čini posebnom...Moja najbolja prijateljica zove se Nikolina ide u 6 razred u istu školu kao i ja i mlađa je od mene 9 mjeseci...Ja i ona se nadan posvađamo po 10 puta a pomirbu počnemo s nečim totalno drugim i glupim kao da se nismo ni posvađale...Sad ću vam reči kako smo si mi postale najbolje prijateljice--->Moja mama i njena mama su si najbolje prijateljice i kada sam se ja rodila ona je bila u maminom trbuščiću...Naše mame su si međisobno pomagale i stalno su bile zajedno...Došo je i taj dan Nina je htijela van na ovaj svjet...I eto došla je...Naše mame su stalno bile zajendo vani a mi s njima talko da smo se stalno ja i ona druzile...I jos dan danas nekih 11 godina poslje mi smo si najbolje i volimo se zezati i provoditi vrijeme skupa i imamo puno planova ali svi naši planovi govore kako čemo ja i ona ostati zauvijek zajedno!!!
Evo to je to o PRIJATELJSTVU što se piše a sad malo slikica o prijatljstvu:
myspace graphics

myspace graphics


myspace layouts

myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


EVOOOO...
Sada malo o Božiću...Božić nam je u Četvrtak jedva čekam suta kitit borekaaa...Ja uvijek otvroim poklone na badnjak ja sam jendo very very nestrpljivo djetešce...he he he he...Malo o poklonimiaŕOd svje voljene mamice neznam kaj bum dobila ali zato znam od svih ostalih...Od svih bum dobla lovu....Money Money...hhhhh...Jeeee kupija bum si FERARI PUMICE....Jaooo jedva čekam da si ih kupim...Za Novu ce moja Ninuška pajkiti kod mene i idemo mozda na koncert na trgeka baneka Josipeka Jelačićeka...I tako sve u svemu sve je za 5...Prosjek je 3.5 i to mi je supp....Ma sve je sup evo vam još malo Božićnih slikicha pa gibam van...
myspace comments

myspace comments


myspace layouts

myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




| DiDlAj... (6) | ...UsPoMeNe | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.