svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Velik dio svog slobodnog vremena provodim izrađujući unikatan nakit od perli, žice i poludragog kamenja. Dobrodošli u moju virtualnu galeriju, osjećajte se kao kod kuće, i naravno, budite slobodni i javite mi se ukoliko vam se koji komad nakita svidi!
(primam i narudžbe) sretan

e-mail: pichzzz@gmail.com





par demografskih činjenica - zagrepčanka, studentica fizike, 25 godina

Linkovi


nedjelja, 23.05.2010.

pa...počnimo! :)

Moja priča s izradom nakita počinje tamo negdje 2001. godine, ako se ono što sam tada radila može nazvati nakitom. Komadić žice ili flaksa, par perli i eto naušnice...par godina tako, i taman kad se činilo da dolazi do nekog napretka, ja sam zapustila svoj hobby. I tako sve do početka svibnja prošle godine, kada sam na nagovor najmilijeg mi bića ponovno uzela žicu u ruke i krenula motati! Previše je toga otada "smotano", pa ću vam predstaviti samo par primjeraka iz svoje kolekcije. Nadam se da će vam se svidjeti!

Napomena - nedostupni svi komadi osim posebno naznačenih!

Lilian - širine 10 cm, napravljena od staklenih perli, češkog kristala i posrebrene žice. trebalo mi je gotovo tjedan dana da ju dovršim. definitivno najneobičniji komad koji sam napravila!


Photobucket

Strangelove - bakrena žica u kombinaciji sa zelenim i ljubičastim staklenim perlama

Photobucket

Naušnice za božićni swap (razmjenu) na forumu Radionica snova - staklene perle, češki kristal i posrebrena žica

Photobucket

Narukvica za božićni swap na Radionici snova - bakrena žica i staklene perle

Photobucket

Pokušaj filigranskih naušnica :) - bakrena žica i češki kristal

Photobucket

Naušnice i prsten od bakrene žice i stakla - nisam radila kao komplet, ali na kraju je tako ispalo :)

Photobucket
Photobucket

Naušnice - bakrena žica, staklene perle i goldstone (sunčev kamen)

Photobucket

Roses are red narukvica - vitice su mi omiljene - posrebrena žica i staklene perle

Photobucket

Ice cold naušnice - posrebrena žica i staklo


Photobucket

Medaljon i naušnice - posrebrena žica i facetirani ametist (medaljon je dostupan)

Photobucket
Photobucket

Moj prvi broš - staklene perle i posrebrena žica (dostupan)

Photobucket

Ogrlica od nebušenih tirkiza, haulita i posrebrene žice, lanac sam također sama napravila! :)

Photobucket

Narukvica - posrebrena žica, velika murano perla i staklene perlice



Photobucket

Peaches ogrlica - kvarc i posrebrena žica (dostupna)


Photobucket

Narukvica za swap radionice snova - kopija najdraže nam galaksije! Posrebrena žica i staklene perle :)


Photobucket

Narukvica - bakrena žica i staklo


Photobucket

Toliko od mene za početak!

(usput, ispričavam se za šaroliku veličinu fotki!)

- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!