< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pazite shto radite...kad odlazite, ostawite kommiche....falla=)
BUBIM VAS SVE:::....
Free Hit Counters
Free Hit Counters




Put The Big Red Button on your site

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

About...

Owako.mallo o meni..wolim:- Osobe…ne mogu wjerowati da postoje, ali postoje…znam par primjera…=)
-sladoled zimi…mmm…kako je to ugodan osjechai, samo shto ga je jaaako teshko nachi zimi…=(
-glazbu…nezz shto bih bez nje….Linkin Park, Simple Plan, Fall Out Boy, Blink 182…iss…owisna sam o tome..
-powrche…da, WEGETARIJANKA SAM…nezz zkj to ljudima smeta… pa shto ako ne jedem meso? Hm? Kakaw je to problem u zadnje wrieme postao? I moram li imat neki razlog zashto sam to postala? Ne moram…toe smao moi problem, ne wash…
-Megich….dushu dala za njega.. Sladoled, pomfrit, colaaa, razne pitice, tortice itd., itd., itd. …Zadnji komentar= MMMmmmm….
-shminku… Obozhawam ju…wolim se shminkati i wolim druge shminkati…o daaa…
-fotografiju…umjetnichki tip sam….shta mogu? Zato i wolim likowni…=)
-zimu…omg…preselila bih se na Aljasku, tamo je wjechiti snieg….toooo…=)
-emache…iss…kako su preeeslatkiii…..omggggg……<3<3<3
-indigo stil, opchenito…ajme…nezz kai bih bila da nisam indigo..
-MOJE FRENDOWE…kako was woliiim……<3<3<3<3…swe do jednog…=)
-swoi mobiteeel…nezz kai bih bez njega…xDD…
-swou mamu….ajuuuj..tu bih se mogla raspisati…koliko ta zhena ima energije, wolje i zhelje…ajuuj…sad mi se plache…nezz kai bih bez nje…
-iskrene osobe…koe ne muljaju…ne lazhu…a takwi su rietki…
-posebne osobe…koe nisu obichne, wech koe imaju swoi staw, koe izgledaju ili se ponashaju drugachie od ostalih…obozhawam takwe osobe…<3

A mrzim…: -licemjere…ubila bih ih swe…>=(
-jednu osobu…iz dna dushe…zowem tu osobu Zlo…jer je…utjelowljenje zla….fuj…
-ljeto…prezirem iz dna dushe…stalno je toplo, sparno…dosadno i usamljeno…fuuuj…MRZIM LJETOOO….arghhh
-sebe..tu nechu puno pisati…nemam wishe shta rechi…MRZIM SE…
-kurwe…tj. cure koe se tako ponashaju i oblache..zhiwot mi se zgadi kad ih widim…
-wannabe ljude koi ne znaju gdje im je mjesto, wech se pretwaraju da su neshto shto nisu…takaw je swaki drugi…fuj…bljak….(isprichawam se, idem se zbljuwati…xD)
-loshe odjewene ljude…tj., ne toliko takwe ljude, wech one koi se ne znaju obuchi u skladu sa swoim godinama i izgledom…najzheshchi su mi oni koi imaju ochito wishka kila, a oblache broi manje hlache ili josh gore, mrshawe cure koe misle da izgledaju taaaako super u onim poluprozirnim bijelim hlachama, sa CRNIM tangama koe wire…issseee…daj se ubite, PREKLINJEM WAS….
-i josh par stwari, all ne zhelim sad o tome…xD..no offense…

O meni...=)

Sad mallo o meni:
Ja sam slomljeno, neshwacheno, ljuto, self-hating biche koe se ne mozhe podnijeti…TRAZHIM: osobu koa che me podnijeti…i woljeti..onakwu kakwa jesam…A takwog nema…chak i da ima, ja sam preslijepa da ga widim… Umjetnichka sam dusha…wolim pisati, crtati, chitati…izrazhawati se na swakakwe nachine..ne wolim se isticati…nikako…radie zashutim nego da iem se buniti ill nesht josh gore…All ne wolim kad mi neko sere po glawi…onda se bunim i grizem, tuchem, pljujem i pitai Boga shto wishe ne…
Najdrazha mie knjiga: „Lovac u žitu“…J.D.Salinger…lik je legenda…nezz kako netko mozhe napisati takwu knjigu koa ME TOLIKO DOBRO OPISUJE…ne mogu wjerowati…kao da me lik poznawao, premda je napisana prie nego sam se rodila…
Najdrazha boja mie crna…kad mie takwa dusha…wolim i ljubichastu i zelenu…hehe…
Najwishe wolim ENGLESKI…obozhawam ga….fkt ga wolim..jaaaaako…
Iem u Opchu gimnaziju u Dugo Selo…i ok mie… Premda bih promienila par stwari, all nea weze…
Josh mallo pa chu napuniti 17 godina…o Bozhe….
INDIGO sam…nishta wishe…
I wegetarijanka sam…=)…bez posebnog razloga…

Image and video hosting by TinyPic

petak, 21.08.2009.

Novosti... Novosti koje baš...ne oduševljavaju...

Novi post... mogla bih, ha? Već bi bilo i vrijeme...

Život je...solidan? Upravo to... Samo solidan... Mislim, na šta se imam žaliti? Imam prijatelje, dečka, obitelj...sve ok... Naizgled... U raju nije sve ok... Mislim, ok je...ali ne onako kako bih ja htjela.. Ali, realno gledajući, nikad ne dobijemo ono što hoćemo... zar ne? Ne znam...volim...ali osjećaj neuzvraćenosti je takav da se ne može pobiti...=( Mislim da me voli.. Štoviše, znam to... Ali bi bilo lijepo ponekad da dobijem taj neki znak da je to istina.. Nekad grubosti govore da baš...nije to tako.. Možda je to tebi normalno, no meni nekad treba da si mazan... Znam, takav si, ne možeš protiv svoje prirode... Ali, zar nisam vrijedna promjene? Zar nisam vrijedna toga da budeš nježan... Ono tvoje, s vremena na vrijeme nekad nije dovoljno... I to često u pijanstvu.. Jednostavno, nije dovoljno... Zar praktički pola godine nije dovoljan dokaz da te neću povrijediti? Zar to nije dovoljno da shvatiš da ne trebaš biti čvrst i jak kad si sam sa mnom jer ja to već odavno znam...? Volim te, shvati to... samo... Nekad stvari koje (ne) radiš jednostavno (ni) su dovoljne... Žao mi je, ali to je tako... Smatram da ne tražim puno... samo nježnost.. Sad ćeš reć: „Zar ti to ne pokazujem? Zar sam toliko grozan?“ Moj je odgovor ne.. Ne nisi grozan i da, pokazuješ to...ali nekad, imam osjećaj da jednostavno sam ti...prijatelj. Ne prijateljica, nego prijatelj i to u najneobičnijim situacijama... =(
Znam da se boriš sa tim i znam da je to tebi jako teško, no jednog dana... Jednog dana ja ću shvatiti da ja više ne mogu ovako... Mali, žao mi je što ti ovo govorim, ali iscrpljuješ me... Volim te, ali iscrpljuješ me... Jednog dana ćeš biti spreman reći „Vlatka, ti si ona koja me ispunjuje... ona koja je za mene... ona koja me voli jer sam takav kakav jesam i ako treba, bit ću nježan, mio, drag, mazan... Ako to znači da ću te zadržati, spreman sam za tu promjenu... Bit će teško, ali ja to hoću i mogu...“ E, vidiš, ljubavi... tad ćeš biti onaj kojeg tražim... Tražim tu zrelost? Da...mogu to nazvati zrelošću... emocionalnom zrelošću.. Eto, mali... ja čekam taj dan... Sad znaš kako se osjećam... Dok ovo pišem, kuglice tuge se kotrljaju niz moje obraze... Tuge jer osjećam da te gubim....
Tvoja malena...uvijek i zauvijek....<3



| komentari (0) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.