Image and video hosting by TinyPic linkinpark4ever4ever

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne



Chester Bennington
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Custom Myspace Clock




Crawling - LP

Given Up - Linkin Park

Papercut - Linkin Park

Obavezno morate pogledati cijli blog


Blog.hr

O MENI I DRUGIMA

Ja se zovem Dolores zovite me Doli.Volim slusati Rock glazbu,ali slusam i pop.Zivim u Osijeku.
Bavim se rukometom,a prije sam se bavila akletikom.Naj frendice su mi Ivana i Ivona,a frendovi Ivan moj simpa i Hrvoje,Antonio mi nije bas neki naj frend.Glup je po ponasanju,a u skoli je pravi streber
.




Moji kućni ljubimci su dvije mačke i pas

MIKI


Miki je crne boje umiljati debeljuškasti mačak on ima sve izlomljene zuberofl
Samo bi jeonjami,spavaozijev i mazio se
cool.naughty


MIKO
Miko je dosta žgoljav sivkaste je boje ima jako ljepe zube.mouthwash naughty
Samo bi se maziocool i spavao zijev.
On je bio kod veterinara na šivanju glave
cry


Đoni

Đoni je mali zlatni debeljuškasti pas smijeh.
Samo želi odmarati jednom ga je udario autocry
HVALA BOGU samo se je otkotrljao ispred i onda je
pobjegao u dvorište

HEART

Refugee dizz


water drop

sunset

15.02.2009., nedjelja

Pink-Sober

Britney Spears -Circus

Avril Lavigne - My Happy Ending

- 15:02 - komentari [7] - isprintaj - #

14.02.2009., subota

Valentinovo

Image and video hosting by TinyPic
Ostavljena,a to je ovako pocelo.Jos prije mog rodjendana sam se zaljubila u dead.pozvala sam ga na moj rodjendan,dosao je.Prije mog rodja moja sestra je to rekla njegovom bratu i njegov brat je to 100% rekao njemu.On je na mom rodju rekao ˝ovdje je netko ko mene voli i ja njega volim˝.To su mi potvrdile sve frendice.Jednog dana sam se dopisivala sa bivsim simpom preko msn.odjednom mi je rekao ˝ti volis dead˝.Nisam mu ja rekla neznam tko je nisam ga ni pitala ko mu je rekao.Dodje mi da tog nekog koknem bang.Misslim da mu je to on rekao dead.Necu mu vise skrivati ime zove se Ivan.
Image and video hosting by TinyPic
Isad u oetak dan prije valentinova moj bivsi simpa Antonio mu je rekao da ga volim cerek.Mrzim ga mmmmmmmmrrrrrrrrzzzzzzzziiiiiiiiimmmmmmmmm gggggaaaaaaa!.
Eto sad na valentinovo kad on sve zna nije mi ni cestitao valentinovo,a ni neodgovara mi na poruke.Danas idem Ivani na rodj ona je rodjena na valentinovo 14.02. mladja je od mene.Pozvala je Ivana na rodj jer je on pozvao nju.Nadase da ce doci.Sigurno nikad mi on nece biti decko.
Sta mozes zivot nije fer.

Linkin Park Pushing Me Away Live Earth 2007

- 12:07 - komentari [5] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj