Image and video hosting by TinyPic Početak školske godine - linkinpark4ever4ever - Blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne



Chester Bennington
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Custom Myspace Clock




Crawling - LP

Given Up - Linkin Park

Papercut - Linkin Park

Obavezno morate pogledati cijli blog


Blog.hr

O MENI I DRUGIMA

Ja se zovem Dolores zovite me Doli.Volim slusati Rock glazbu,ali slusam i pop.Zivim u Osijeku.
Bavim se rukometom,a prije sam se bavila akletikom.Naj frendice su mi Ivana i Ivona,a frendovi Ivan moj simpa i Hrvoje,Antonio mi nije bas neki naj frend.Glup je po ponasanju,a u skoli je pravi streber
.




Moji kućni ljubimci su dvije mačke i pas

MIKI


Miki je crne boje umiljati debeljuškasti mačak on ima sve izlomljene zuberofl
Samo bi jeonjami,spavaozijev i mazio se
cool.naughty


MIKO
Miko je dosta žgoljav sivkaste je boje ima jako ljepe zube.mouthwash naughty
Samo bi se maziocool i spavao zijev.
On je bio kod veterinara na šivanju glave
cry


Đoni

Đoni je mali zlatni debeljuškasti pas smijeh.
Samo želi odmarati jednom ga je udario autocry
HVALA BOGU samo se je otkotrljao ispred i onda je
pobjegao u dvorište

HEART

Refugee dizz


water drop

sunset

18.08.2008., ponedjeljak

Početak školske godine




Početak školske godine je uskoro jedva nečekam opet učenje,buđenje ujutro anenaspavana sam ,čitanje lektire,pisanje domače zadače jedva nečekam mrzim to najradije nebi da idem u tu vražju školu .Kada sam bolesna mrzim to dođem u školu hrpa zadače za napisati neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ko mrzi školu neka napiše u komentare,a onaj ko voli ići u školu on je štreber pravi štreber to je istina Ajd ča.




- 14:50 - komentari [45] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj