linkin_park_boy

nedjelja, 11.11.2007.

Volim te....

Evo, dragi moji... svi pišu nešto kako vole nekoga ili kako im se netko sviđa...
Npr. prijatelj Veselko je napisao kako obožava svog djeda, a prijatelj Danijel je napisao kako mu se sviđa jedna cura...
Eh, a koga ja volim i tko se meni sviđa...?
To vam je jedna priča koju bih sad mogao pisati cijelu ovu noć (a ne mogu jer moram učiti tehnologiju).....
No, dosta o tome...
Ova subota je bila subota za pamćenje...
Subota kada je anđeo sišao sa neba....
Subota koja se ne zaboravlja...
Oko pola jedanaest sati navečer anđeo je ušao kroz vrata sa svojim prijateljima...
Anđeo je došao do mene i dopustio mi da ga zagrlim....
Nasmiješio se i obasjao cijeli grad...
Joj, šta bih dao da to lice mogu gledati cijeli dan...
Joj, šta bih dao da mi se anđelovo lice smiješi cijeli dan...
Dao bih život za anđela, dao bih sve za jednog anđela...
Kako je Bog mogao stvoriti tako lijepog anđela?
Koliko je truda morao uložiti da napravi tako nešto?
Bog je nadmašio sam svoja djela i sebe i stvorio je čudo...
Napravio je anđela koji je svaki dan sve lijepši i lijepši...
No naravno, nakon sat vremena anđeo je morao poći,
da i druge ljude usreći...
Hvala ti anđele što si došao do mene,
i što si mi potjerao krv kroz vene...
Kada je anđeo otišao,
U gradu je svijetla nestalo...
Anđela više nisam vidio te noći,
došao sam doma i pomolio se da može mirno u krevet leći...
Nisam bio tužan što je anđeo morao nekamo odlaziti,
Jer sam u srcu znao da ću u ponedjeljak ponovno anđela pozdraviti....

11.11.2007. u 22:00 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisati ću malo o curama, a podijeliti ću sa vama i neka svoja događanja!wave

Linkovi :
Veselko
Danijel
Sanela


Najbolja pjesma Linkin Parka je:
In The End
Numb
Dont Stay
Breaking The Habit
Lying From You
Figure 0.9
Somewhere I Belong
From The Inside
Faint
No More Sorrow
Given Up
Qwerty
What Ive Done
Bleed It Out
  
pollcode.com free polls

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su Chester i Mike, najbolji ljudi i prijatelji na svijetu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje su svi zagrljeni :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
malo i zajebancije u grupi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
meni jedna od najdražih slika Mikea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo i Chestera...

Image Hosted by ImageShack.us

Chester još jednom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brad - Gitarist u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mr. Hahn - DJ u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Phoenix - Basist u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rob - Bubnjar u Linkin Parku (jedan od najboljih bubnjara današnjice)


To je bio Linkin Park, a sada malo osobnih slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja gitara uz koju mi nikad nije dosadno