linkin_park_boy

subota, 03.11.2007.

.... još jedna moja pjesma....

U ove kasne sate tebe se sjetim
I sve drugo zaboravim....
Šećeš se livadom u mojim mislima,
A ja do tebe doprijeti neću nikada...
Tako si blizu, u mojem sjećanju,
A tako daleko, u drugom zagrljaju...
Od svega mi polako drhte oči,
Jer ne znam da li ću dalje ovako moći...
Moje srce se užasno boji,
Jer ne želi da je nesretna ona koju puno voli...
Ti si zvijezda na kraju svemira,
Gdje te samo jedan može doprijeti svojim rukama...
Netko se je jako trudio
I svoj san je ostvario...
A ja mogu i dalje sanjati,
Jer moj se san neće ostvariti...






03.11.2007. u 01:45 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisati ću malo o curama, a podijeliti ću sa vama i neka svoja događanja!wave

Linkovi :
Veselko
Danijel
Sanela


Najbolja pjesma Linkin Parka je:
In The End
Numb
Dont Stay
Breaking The Habit
Lying From You
Figure 0.9
Somewhere I Belong
From The Inside
Faint
No More Sorrow
Given Up
Qwerty
What Ive Done
Bleed It Out
  
pollcode.com free polls

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su Chester i Mike, najbolji ljudi i prijatelji na svijetu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje su svi zagrljeni :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
malo i zajebancije u grupi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
meni jedna od najdražih slika Mikea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo i Chestera...

Image Hosted by ImageShack.us

Chester još jednom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brad - Gitarist u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mr. Hahn - DJ u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Phoenix - Basist u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rob - Bubnjar u Linkin Parku (jedan od najboljih bubnjara današnjice)


To je bio Linkin Park, a sada malo osobnih slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja gitara uz koju mi nikad nije dosadno