linkin_park_boy

petak, 07.09.2007.

Bez prevelikih želja......

Joj meni.....
Kako se čovjek u životu nekad stvarno iznenadi.....
Sada kada ovo pišem još uvijek ne mogu vjerovati neke scene iz filmova se mogu dogoditi i tebi.... Ako cijeli dan misliš na nešto, i poželiš to, ali da nikom ne kažeš i onda ti se želja na kraju dana ispuni, možeš za zadovoljstvom reći: "Ima Boga"... To sam si i ja danas rekao kada mi se želja ispunila....
No uvijek imajte na pameti da vaše želje uvijek budu umjerene, da ne budu prevelike, jer ako ćete imati prevelike želje, pasti ćete u rupu iz koje će te se teško moći izvuči.... Ja sam imao preveliku želju i pao sam u tu rupu iz koje se još uvijek pokušavam izvuči.... Zato, ako će vam želja biti umjerena i ako će vam ta želja dolaziti ravno iz srca, VJERUJTE MI, ispuniti će vam se....
Pozz......sretan

07.09.2007. u 21:08 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisati ću malo o curama, a podijeliti ću sa vama i neka svoja događanja!wave

Linkovi :
Veselko
Danijel
Sanela


Najbolja pjesma Linkin Parka je:
In The End
Numb
Dont Stay
Breaking The Habit
Lying From You
Figure 0.9
Somewhere I Belong
From The Inside
Faint
No More Sorrow
Given Up
Qwerty
What Ive Done
Bleed It Out
  
pollcode.com free polls

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su Chester i Mike, najbolji ljudi i prijatelji na svijetu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje su svi zagrljeni :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
malo i zajebancije u grupi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
meni jedna od najdražih slika Mikea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo i Chestera...

Image Hosted by ImageShack.us

Chester još jednom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brad - Gitarist u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mr. Hahn - DJ u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Phoenix - Basist u Linkin Parku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rob - Bubnjar u Linkin Parku (jedan od najboljih bubnjara današnjice)


To je bio Linkin Park, a sada malo osobnih slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja gitara uz koju mi nikad nije dosadno