Life in Amsterdam

srijeda, 19.10.2011.

Pregled zastarjelih novosti...

sretanZivot u Amsterdamu uplovio je u neke mirne vode...nazovi mirne. Nakon pomalo turbulentnog godisnjeg odmora. Prerano smo se, naime, poveselili da je sa Pikulom proteklo sve u redu...par dana prije povratka u Zagreb, zakurilo dijete..pomislih, nije tako strasno, 38.7. Ne lezi vraze, krenusmo na hitnu..i tamo sam opet zinula, jerbo: dosli smo na hitnu, dijete dobilo toplomjer u cekaonici, pedijatar u 20.00 odlazi doma, naguralo se, brate, u cekaonici ljudi sa djecom koja povracaju, sa djecom kojima glavice sijaju od suncanice, sa djecom koja vriste..i to sve pomijesano sa velikima koji su: ili na rubu srcanog udara (ako ga i nisu dobili tamo u cekaonici) , ili sa opeklinama, ili sa ubodima pcela i anafilaktickim sokom.....svaki put kada su se otvorila vrata ordinacije, nahrupilo celjade urlicima na doktoricu..konacno, kada je Pikuli temeratura udarila na 40 i nesto, dijete pocelo buncat, meni se noge odsijekle..jer kako trazit primanje preko reda prije nekog gospodina u godinama koji je sav vec poplavio, drzi se za prsa i za stap i mumlja da ne moze disat...U toj gunguli, primise nas na sporedna vrata, onako poskrivecki (?)..i odmah su poceli na mene urlat da zasto nisam djetetu dala antipiretik..ja kazem da smo mi ovdje naucili da mu ne smijemo ista davat tako da mu eventualno izvadjena krv daje prave podatke..onda su mu oni htjeli nesto dat, ali: u cijeloj Hitnoj nisu mogli nac niti jedan Andol, Plivadon, Lupocet ili tako slicno !!!! i opet su se onda, valjda od nelagode, poceli na mene derat da zasto nisam nesto djetetu dala, makar stavila u dzep - ja mirno odgovaram da imam cepice u frizideru doma u mjestu cca 20 km od Hitne i da ih nisam stavila u dzep jer bi onda bili neupotrebljivi i da sam mislila da ce se rastopit, uostalom, ocekujes od Hitne da ima sredstva protiv bolova, temperature...barem to..Na to su pozvizdili i poslali nas na Pedijatriju u bolnicu...tamo su mi dali da dijete tusiram hladnom vodom, na sto je Pikula poceo urlat i molit me da prestanem...za obrisat dijete dobila sam dvije jastucnice...na kraju, dobio antibiotike, nalazi bili gotovi za pola sata (ovdje u NL cekamo bar 3 sata, najcesce nas zovu tek popodne za rezultate)..krv: S-u-p-e-r !! onda sam se konacno opustila i izvela par zonglerskih trikova lopticama za djecu u cekaoni :).Vratismo se u nase Malo Mjestasce na odmor, Svekrva trci i nesto susljeta mom Muzu u uho, ja pitam sto je, Muz ne odgovara, na moje inzistiranje da cu momentalno otpjesacit natrag u Veliko mjesto i nestat u vidu lastina repa, Muz kaze: mama je vidjela zmiju u dvoristu, nije je uspjela zatuc metlom, otpuzala u spremiste sa potrepstinama za plazu (zmija, a ne mama :)..Ja se smrzla, za mene odmor gotov tim vise sto je i Pikula bio u blagom bunovnom stanju...nekako su me nagovorili da ostanemo, djeci zabranila priblizavanje spremistu a ja ga zaobilazila u sirokom luku...svaki dan sam zavirivala djeci ispod jastuka, dizala madrace, zatvarala skure iako je vani bilo 45,3 stupnja...nesto cega se najvise bojim u zivotu, osim bolestina, je zmija !! Uvjeravali su me da to nije poskok, ma , meni cim izgleda ko zmija, paluca jezikom ko zmija i izvija se ko zmija - to je zmija !!! A kako samo se naveliko primili raskrcavanja Amazone u nasem dvoristu, svaka grancica mi je bila ta zmijurina i svakim danom je dobijala na tezini i duzini i otrovnosti, tako da je na kraju jedno 4. dana izgledom (u mojim neurozama u glavi) i duzinom licila na anakondu, a po otrovnosti se priblizila zelenoj mambi !! paralizirana od straha, svaki dan sam odlazila na rekreativno raskrcivanje drace obucena u duge rukave, duge hlace, gumene cizme do koljena rukavice za baustelu, sve dok jedan dan moja Sveki nije slavodobitno uzviknula : Podstanar !!! (code ime za zmiju, da ne bismo strasili djecu ) i drzeci je rukom za rep pokazala moju mambu : sljepic duzine cca 20 cm, malo siri od olovke..kaze Muz da je to malo veci crv, ali kada se glavica digla i kada se batrgala...ma, mani me se, mamba !!! otrcala sam u kucu dok su se oni rjesavali posmrtnih ostataka !! sretan
U Amsterdamu bilo zacudjujuce toplo, tako da su roditelji odlucili djeci pustit da se brckaju u jednom kanalu u obliznjem parku, da se malo ohlade. Problem je bio u tome, sto su, osim djece u taj kanalcic-potocic, pustali i pse i druge kucne ljubimce, pa je cistoca bila diskutabilna...kako rec peseku da ne piski bas pokraj bebe u pelenama koja se bezbrizno brcka i sjedi u plitkom na sloju mahovine...sljedecih par dana naslusali smo se jadikovki mama kojima su djeca dobila temperaturu, dijareju gore i dolje...i potajno smo dobili zadovoljstinu jerbo nas djeca su se kupala u znoju lica svog, naravno, uz glasne proteste, ali su ostala postedjena. Sljedece sto me izbacilo iz takta: u skoli organizirali predavanje o bullyingu. Hvale vrijedna inicijativa, osim sto su za termin odabrali bas godisnji (!!!) roditeljski sastanak. Ali, kazem, neka, bar cemo cuti nesto sto ce nam koristit. Predavanje se svelo na to kakve sve vrste zrtava (ovdje se to zove "'pesten") ima, kakvih sve nasilnika ima, o digitalnom nasilju...a kada je jedan tata postavio pitanje kako djelovati protiv takvih nasilnika, od sto glasa, glasa cuti nije !! Nismo dobili odgovor na najvaznije pitanje veceri: nastavnici i predavac digli su zid sutnje, zamjenik direktora je ubrzano zavrsio predavanje i poslao nas u razrede ...kao da sam se vratila u skolske klupe ! A tema mi je bila i vise nego interesantna jerbo Pikula mi je izlozen maltretiranju !! Zeza ga jedna grupa klinaca jer je pao razred, rugaju mu se, pa ga Pikulina brani, pa onda nju napadnu, pa onda vrijedaju mene kao mamu i govore pogrdne rijeci !! Klinci mi dolaze traumatizirani iz skole,jer, ako su i oguglali na vrijedjanje njih, kada cuju da im mamu netko izruguje i naziva pogrdnim rijecima, to ih strasno uznemirava !! Rekla sam sve uciteljici, obracunala se verbalno i sa tim klincima, pozvala ih na red i rekla da cu im policiju doma poslat !! Uzalud !! Za sada stvari miruju, uciteljica je navodno napravila neki izvjestaj i pozvala roditelje te djece na razgovor. Neki dan sam dosla u razred od Pikuline a meni taj balavac posalje poruku po svom potrcku da ce me nozem razrezat na komade !!!! Govorimo o osmogodisnjacima !!!! Da me nesto zabrinulo i nije, znam malog, malo jace ga kvrcnes po glavi i vec ima potres mozga..nego, on ima stariju bracu, takodjer polu-kriminalci, obitelj poznata po sitnim kradjama, vec intervenirala policija...nikad ne znas kad te moze mrak progutat...skola, valjda da zadovolji formu, navodno, postrozila kriterije sto je nasilnistvo a sto nije, ali u njih se pouzdat.... A kvartovski policajci pokazuju razumijevanje jer je tata invalid koji se vozi na triciklu....
I na kraju, opet jedna nebuloza ovih Niskozemaca. Dosla je jesen. A kako znamo, oni se strasno prepadnu jeseni. Jer pada lisce. I to lisce pada na prugu. To lisce nitko ne cisti sa pruge. Pa, po uzoru na Rvacke Zeljeznice, svako malo neki vlak stane pa mora cekat da se manuelno obradi prepreka na pruzi. To je nocna mora za putnike Brzog Vlaka. Koji, osim sto bi trebao biti brz i nuditi odredjeni komfor, nema WC !!! A putnici koji stanu skupa sa vlakom zbog lisca, ne smiju na silu otvarati vrata. Zakljucak se sam namece: jako puno cupkanja na jednoj nozi, stenjanja i psovki !! I tako su Nederlandse Spoorwegen (po naski HZ) izmislili da ce samo putnicima koji su u velikoj nuzdi da obave malu nuzdu, dijeliti "pish-vrecice" ! kao nekad vrecice za povracanje u autobusima...sa jednom iznimkom: nuzda se obavlja u maloj prostorijici pokraj masinovodje, znaci, za vlakovodju dupli posel, upravljanje vlakom i uloga toalet dame, uz popratne miomirise....u tisku nastala konsternacija, na sto su NS u obranu navele da se u tim vrecicama nalazi prah koji urin pretvara u gel i da se tako lakse rjesavas otpada...a dok vlak ne stane u stanici, kuda sa tim vrecicama, pod pazuh ?? I jos su rekli da nema govora da ce se kabina vlakovodje koristit za WC u nuzdi, ali nisu rekli koju prostoriju su dodijelili za taj cin.nut Update slijedi !!
Dragi moji, puno vas sve voli i ljubi
mama iz Amsterdama

19.10.2011. u 17:59 • 9 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (1)
Rujan 2010 (3)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (10)

Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve i svasta....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------
bigmamma
zvrk
juliere
babl
ribafish
bugenvilija - foto
seoska idila
zubor vode
bugenvilija
luki2
niskozemska