25.02.2006., subota

Medo kradljivac

- Nisam ja provalio u sobu nego se je medvjedić pokraj mojeg kreveta dok sam ja spavao, išuljao iz moje sobe i ukrao ti tih nekoliko dinara koji su ti nestali. To je pravi i jedini razlog zašto si te novce našao u mojoj sobi. Ja s tim nisam imao ništa. Ja ih nikad ne bih uzeo.
- Ali opet je tvoja krivnja što si medvjedića tako odgojio. Da si mu tu i tamo dao džeparac ne bi se tako ponašao.
- Ah, ne znaš ti njega. On ti je zapravo igračka i mi ti nikad ne pričamo. Ja ga nekad zagrlim prije spavanja ili ga poljubim kad ustanem čisto jer mi nema drugog kome bih to mogao napraviti. Osim toga, uopće ne komuniciramo međusobno.
- Pa zašto mi je onda ukrao svu ušteđevinu?
- Nemam pojma, možda mi je htio kupiti nove tenisice koje bih si ja kupio da imam novaca.
- Ah so...
- Ja, ja. Ha, ha.
- Pa dobro onda, budeš li mi onda sad vratio te novce.
- Hm, ne znam. Treba pitat medvjedića.
- A kak ćemo ga pitat kad je on samo igračka.
- Ne znam ja. Ak je mogao uzeti novce valjda će ih moći i vratiti, ja ti ih sam ne mogu dati jer ja nemam ništa s tim.
- Makar su novci u tvojoj sobi?
- Zaboravio si medvjedića. I on je u ovoj sobi.
- I što ćemo sad?
- Znaš kaj, ja ću ti dati te novce, ali ćeš poslije ti odgovarati...
- Čekaj, čekaj, pa zar ću ja biti kriv što sam natrag uzeo novce koji su mi ukrađeni.
- Tak ti je to. kad ti netko uzme novce, ne možeš ih dobiti osim ako ih ti ne ukradeš natrag. I tako se začarani krug krađe nastavlja širiti. Ja sam na strani, kužiš. Medvjedić je kriv i to moraš razriješiti s njim. A sad idem, imam posla. I evo ti tvoji novci.
- Ne, sad čekaj malo!
-Zašto?
- Pa,... Medvjedić... što će kad...
- On je samo igračka, pusti ga na miru. Ajd!
- Ajd bog!
-Bok!
- 00:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nulla dies sine linea.

Free Web Counter

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Flash knjige (zgodne knjige za djecu i razbibrigu
Lektira A ja mislio cijele knjige, a je...
E-books Ne znam, morate provjeriti
Web Market Još neobjavljeni rukopisi, jedan je i moj

Moji blogovi
a-files
a-osvrti
a-priče
a-strip
a-vicevi
a-filozofije
a-teologija
a-ekologija
a-fotografije
a-izRima
a-umanita
Image hosted by Photobucket.com

Image Hosted by ImageShack.us