Lindy- život je kratak

06.07.2009., ponedjeljak

čudan dan...

Danas mi je tako čudan dan, tako se loše. čudno... ni sama neznam kako da to opišem osječam. Nekako nisam zadovoljna sa ničim.
Ništa me nemože razveseliti osim jednog poziva (ne ljubavni, poslovni) ali taj poziv se neće dogoditi i to me deprimira.
Osječam se tako loše, beskorisno, ništa mi nema smisla.
Samo želim zaspati i da me ništa ne probudi osim tog poziva (ako ga uopće bude, a sve više sumnjam da će ga biti) ili spavati do dana kad ću ić na more.

Šta se tiče kilaže danas sam se ujutro vagala i vaga je pokazala 50,2kg ni sama nisam mogla vjerovat. Ali iskreno to me uopće nije nekako razveselilo.
Jučer navečer sam gledala slike sa prošlog ljetovanja, moram priznat da vidim koliko sam deblja bila (tad sam imala 55-57kg). Neželim ovo ljeto tako izgledati, i znam da neću.
Nesmije mi dozvoliti da se ponovo udebljam.

Ovo je još jedna moja slika

Image Hosted by ImageShack.us


Kako ste vi? Kako vama ide?
Pozz...
- 17:58 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Hm?
Želim smršavjeti

NISAM ni ana ni mia
niti to želim postati
zdravo mršavljenje prije svega

O MENI

Ti si:

Free Web Site Counters
posjetitelj mog bloga
Hvala na pažnji



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



UPUTSTVO ZA ŽIVOT
01. Imaj na umu da su velike ljubavi i veliki uspjesi spojeni s velikim rizicima.
02. Kad gubiš, nemoj izgubiti pouku koju možeš iz toga izvući
03. Slijedi 3 RS: A „respect!“ (poštovanje) prema sebi B „respect!“ prema drugima, C „responsibility“ (odgovornost) za svoje postupke.
04. Upamti da ako ne dobiješ ono što želiš, ponekad je to čudesan udarac sreće.
05. Uči pravila tako da znaš kako ih, na kraju usvojiti.
06. Nemoj dopustiti da zbog malog nesporazuma izgubiš veliko prijateljstvo.
07. Kada nešto realiziraš, možeš imati pogrešaka; poduzmi odmah korake da ih ispraviš.
08. Provedi svaki dan neko vrijeme sam.
09. Budi otvoren za promjene, ali nemoj izgubiti od svojih vrijednosti.
10. Zapamti da je šutnja ponekad najbolji odgovor.
11. Atmosfera ljubavi u tvojoj kući je temelj tvog života.
12. Podjeli svoje znanje. To je put da postaneš besmrtan.
13. Jednom godišnje idi negdje gdje nisi nikad bio prije.
14. Zapamti da je najbolji odnos onaj u kojem vaša ljubav jedno za drugo prekoračuje vaše potrebe jedno za drugo.
15. Presudi svoj uspjeh po onome čega si se morao odreći da bi ga postigao.
16. Uživaj svom predanošću u ljubavi i umijeću kuhanja.
17. Daj ljudima više nego što očekuješ, i čini to rado.
18. Nauči svoje omiljene stihove napamet.
19. Ne vjeruj svemu što čuješ, ali daj što imaš.
20. Ako kažeš „Volim te“, budi iskren.
21. Kada nekom kažeš „Žao mi je“, gledaj ga u oči.
22. Budi bar šest mjeseci zaručen prije nego se oženiš.
23. Vjeruj u ljubav na prvi pogled.
24. Nemoj se smijati snovima drugih ljudi.
25. Voli duboko i strasno. To doduše može povrijediti, ali je jedini način da u potpunosti živiš.
26. U sukobima se bori fer. Ne upotrebljavaj ružne riječi.
27. Ne cijeni čovjeka po njegovim rođacima.
28. Govori polako, ali misli brzo.
29. Kad ti postave pitanje na koje ne želiš odgovoriti, nasmiješi se i pitaj: „Zašto pitaš?“
30. Nazovi svoju majku.
31. Kaži „Na zdravlje“ kad netko kihne.
32. Kad postaneš svjestan svoje pogreške, priznaj je i uči iz nje za svoju budućnost.
33. Smiješi se dok telefoniraš. Osoba sa kojom razgovaraš ćuti će to u tvom glasu.
34. Vjenčaj se sa osobom sa kojom rado razgovaraš. Kad ostarite, ta će se sposobnost isplatiti kao i sve drugo.
35. Čitaj više knjiga i manje gledaj TV
36. Živi dobrim i časnim životom. Kad ostariš, moći ćeš se osvrnuti i još jednom uživati u životu.
37. Imaj povjerenja u Boga, ali zaključavaj auto.
38. Vrlo je važno imati atmosferu punu ljubavi. Učini sve što možeš da stvoriš miran i harmoničan dom.
39. Govori o sukobima sa ljudima koji su ti dragi, imaj na umu samo trenutnu situaciju.
40. Ne govori o prošlosti.
41. Ne zaboravi čitati između redova.
42. Podijeli svoje znanje tako da možeš drugima pomoći da napreduju.
43. Budi brižljiv prema našem planetu.
44. Moli se, jer molitva ima nemjerljivu moć.
45. Ne prekidaj nikoga dok te hvali.
46. Staraj se o vlastitom životu.
47. Ne vjeruj nikom tko te gleda u oči dok te ljubi.
48. Ako zarađuješ mnogo novca, upotrijebi ga da drugima za života pomogneš. Ovo je najveća korist koja se od novca može imati.
49. Imaj na umu da je tvoj karakter, tvoja SUDBINA
DALAY LAMA

Image Hosted by ImageShack.us

PROSVJETLJENA PERSPEKTIVA

Ovo je napisao Andz Roonez,čovjek koji je imao poseban dar:
ZNAO JE REĆI VRLO MNOGO S VRLO MALO RIJEČI!

NAUČIO SAM:

- da kada si zaljubljen, to se vidi
- da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim
- da Bog nije sve učinio u jednom danu. Zašto bi i ja?
- kada mi samo jedna osoba kaže ˝ULJEPŠAO SI MI DAN˝, onda je moj nešto
sasvim drugo
- da trebamo biti zahvalni što Bog ne daje uvijek ono što tražimo
- da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu
- da uvijek možeš za nekoga moliti, kad nema snage da si pomogne na drugi način
- da nikada ne smiješ reći ˝NE˝ poklonu djeteta
- da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život zahtjeva od tebe, potreban prijatelj s
kojim se možeš glupirati
- da je ponekad sve što netko treba, nečija ruka za držanje i srce za razumijevanje
- da činjenice ak ih ignoriram ili izbjegavam, ne mijenjam
- da novcem ne mogu kupiti čast, stalež, ljubav...
- da kada se planiraš osvetiti se nekome,time samo dozvoljavaš sebi da te ta osoba
nastavi vrijeđati
- da najlakši način da kao osoba rastem jest da se okružim ljudima koji su pametniji
od mene
- da svatko koga sretneš zaslužuje da ga pozdraviš s osmijehom
- da je život težak i zahtjevan, ali da sam ja žilaviji i izdržljiviji
- ako se naučiš živjeti u luci gorčine,sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje
- da nitko nije perfektan, dok se ne zaljubiš u njega
- da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko će se uvijek poslužiti onima koje ti
propustiš
- da nemogu odabrati kako se osjećam,ali da mogu odabrati što ću učiniti u vezi toga
- da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane
- da svi žele živjeti na planini, ali da se sva sreća i rast događaju dok se uspinješ
- da što imam imanje vremena, više stvari mogu napraviti
- da je ispod svačijeg tvrdog oklopa netko tko želi biti cijenjen i voljen
- da je dobro davati savjete samo u 2 slučaja:kada ga netko traži ili kada je pitanje
života smrti
- da je najmirniji osjećaj kada ti dijete zaspi u naručju