lina-ina

nedjelja, 22.04.2007.

Kupi, kupi dok se ne nakupi


Danas mi je jednostavno došlo da moram pisati o mom hobiju.
Jeste li vi kada bili kolekcionar nečega?
Kao mala sakupljah salvete kojih sam imala preko 3500 !!!
Doslovno iz cijelog svijeta!
Nikada ih neću prežaliti, ali nažalost izgorjele su za vrijeme rata u našoj obiteljskoj kući.
Sada povremeno kada naletim na kakvu zgodnu pokupim je jer ih trenutno sakuplja moja najmlađa sestrična.
No nisam ni ja sasvim odustala od kolekcionarstva.
Trenutno sakupljam razglednice. Da one koji si ljudi šalju pozdrave sa putovanja. Vjerojatno se pitate zašto njih. Iz jednostavnog razloga. Kada je moj Vukovar stradao u ratu ja sam dobila razglednice od jedne gospođe koja ih je sakupila. Moj Vukovar je na njima blistao i budio mi samo prekrasne uspomene. I tako sam odlučila, skupljat ću ih jer negdje ne mogu biti a opet ću si pokušati dočarati ljepote gradova svijeta i uživati! Ništa me ne košta.
I tako u mojoj zbirci se nalazi preko 500 razglednica. Imam jednog dobrog prijatelja Edu iz Dubrovnika, pomorca koji je najzaslužniji za njeno širenje. Uredno mi šalje po nekoliko komada sa svakog svog krstarenja diljem svijeta!
E pa Edo hvala ti!
A jeste liko mali skupljali sličice za razne albume?
Sakupljam još i sličice životinjskog carstva i skupa sa njim ai kilograme viška……..hahahaa!
Kolekcionari javite se!
Pozdrav i puno pusica vam saljem


- 17:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Zivot zivim i njemu se divim

Linkovi