lina-ina

nedjelja, 08.04.2007.

Šupalj stil za oblačenje



…..definitivno je postao moj stil!
Ne znam kako, pitam se zašto?

Nakon poroda ormar mi je prepun stvari koje ni pod razno ne idu skupa, užas!
Imam osjećaj da trenutno hodam kroz svijet, kako najstaromodnija baba na svijetu.
Možda to i nije tako ali ja se tako osjećam skoro svaki dan.

Ako imam i koji dobar i moderan komad odjeće ja mislim da ga ne nosim dobro.
Kada si obučem nešto sportivo osjećam se klošarski, u odijelu sam preozbiljna, a sportsku eleganciju nikako da pogodim!
Mislim da mi je pod hitno potrebna stilistička preobrazba.
E moja „anavi“ misli da će mi trebati tvoja pomoć, može?
Ona je moj uzor, moja mala slatkica koja tako vješto nosi sebe i nema kompleksa (barem te ja tako doživljavam).

Dolazi ljeto, ja skidam nepoželjne kilograme, a ormar je prazan!
Nema vise ljetne garderobe sve sam bacila van, dosta mi je majica nošenih preko nekoliko sezona. Hoću novu, a bacanjem stare jedino ću se prisiliti na shopping!

Imate li Vi ljudi ovakvih problema?


- 22:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Zivot zivim i njemu se divim

Linkovi