lina-ina

nedjelja, 18.03.2007.

Sve nizbrdo

Danas nikako uhvatiti korak!
Trči amo, trči tamo, a na kraju se sve svede na ono „ Gdje si bio? Nigdje. Što si radio? Ništa.“
Dođe tako i vrijeme ručka, i tu ništa!

Muž se smilovao i odlučio počastiti pizzom.
I sad počinje priča!

Otišli smo u pizzeriju gdje obično idemo ne u neznanju da ju je preuzeo drugi vlasnik.
Po ulasku nam je bilo čudno jer nestala je toplina kojom je inače zračio taj prostor.
Naručismo piće i klopu. Piće stiglo, a klope nema pa nema.
No vrijeme je prolazilo jer samo srela poznanicu sa muzem i klincima koji su također čekali klopu.
Nakon 45 minuta stiže njima njihova narudžba, ali bolje da nije.
Žena je poludjela, pizza kojoj je tijesto bilo doslovno palačinka i još na to sve hladno.

Tada mi je pukao film!
Pogled na sat pokazivao je da čekamo sat vremena. Rekla sam mužu da više neću čekati, platili smo piće i krenuli. Nitko nam se nije ni ispričao, nego su se još izrugivali. Katastrofa, a to im je kao prvi radni dan. Pa koliko ja znam taj dan se obično svi poubijaju od ljubaznosti i od kvalitete da bi te ponovo time privukli.
Ali ovo još nisam doživjela.
Čekala sam da još samo netko kaže riječ i da tražim knjigu žalbe!

Onako iživcirana i gladna bila sam tako očajna da sam samo puhala i govorila „ ne mogu vjerovati“.
Muž mi se samo smijao jer sam pukla zbog gluposti, ali bila sam toliko gladna, a i naš klinac je izgubio strpljenje. Zamislite kada devetomjesečno dijete morate držati u kolicima sat vremena + još sat na drugom mjestu gdje smo se na kraju pošteno najeli.

I onda jagoda na šlagu odem u dućan po špeceraj i padnem u komu kad mi je na blagajni rekla da mi je račun 700 kn! Sva sreća što danas postoje kartice.
Mislim nisam kupila nikakve gluposti nego meso i piće za Josipovo, jer su nam se već za vikend najavili jedni gosti. I sad zbogom nedjeljo i obiteljsko uživanje, jer mama mora od ranog jutra upregnuti!

Mislim da je vrijeme da odem spavati da ovaj dan napokon završi!

- 00:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 17.03.2007.

Pravo prijateljstvo

To je ono prijateljstvo između dviju osobe koje su skupa i u dobru i u zlu!

U mom životu postoji prijateljstvo koje traje od vrtića, dugih 25 godina.
Prošle smo skupa sito i rešeto, simpatije, prve izlaske, prve prave ljubavi, prve poljupce i prekide.
Znale smo se čak zaljubiti i u istog dečka, ali ni to nas nije razdvojilo, jer ponekad treba znati reći OPROSTI, a mi smo ti svakako znale.

Moja Vlatka je meni sve podrška, rame za plakanje, moja sreća, moj biser na dnu mora.
Ona je neizbrisivi dio mog života, ona je MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA!

Naše prijateljstvo traje dugo, ali nadam se da se tako skoro neće ni ugasiti.
Zato ja neću puno brbljati o tom jer bi potrajalo.
Jedino sto ću ponoviti čuvajte svoje prijatelje oni su ponekad bolji i bliži i spremniji dati pomoć, nego netko tko vam je u familiji! Nažalost!


- 23:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 13.03.2007.

Jedno staro prijateljstvo


Današnji tekst inspiriran je jednim telefonskim pozivom.
Poziv osobe za koju sam mislila da sam iz njezinog života izletjela kako sam i uletjela, po principu „ kako došlo, tako prešlo!“
Međutim razuvjerila me je 100%.

Mislim da svatko od nas u stranicama svoje prošlosti ima negdje nekog prijatelja na kojega je iz nekog nepoznatog razloga jednostavno zaboravio. Izgubio svaki oblik kontakta.
Moja priča je jako duga, ali potrudit ću se da je napišem u što kraćim crtama.

Tina je bila za mene obična djevojka koja je kupovala u mom dućanu. Simpa bucka, predivnog lica, očiju i predivne duge kose.
Bližio se moj rođendan, a ja smo imala strasnu potrebu pozvati neznanku da se pridruži mom društvu. Prihvatila je poziv i tu sve počinje.

Intenzivno druženje 7 dana u tjednu, izlasci, folklor, moj dućan i njen stan i tako dvije duge godine. I došao je dan kada sam ja službeno rekla „da“ i tada je bila uz mene. Ali od tada 3 godine bile smo samo na SMS čestitkama, Božić, Uskrs i rođendani. Katastrofa!
To mi je tako užasno i jednostavno ne volim gubiti prijatelje, a ja sam izgubila svaku nadu za to prijateljstvo.

Kada mi je danas zazvonio mobitel, umalo da nisam pala sa stolice kada sam čula njen glas!
Nismo mogle do riječi, nismo znale o čemu bi prvo razgovarale!
Razgovor je trajao 2,5 sata!

Bila sam presretna i još sam pod dojmom.
Zato sam odmah odlučila to podijeliti sa vama!
Reći vam da se sjetite svojih prijatelja koje niste čuli godinama, pokažite im da ih niste zaboravili. Ako ste se posvađali da ste im oprostili ili ponovo zatražite oprost.
Samo nemojte gubiti prijatelje jer prijateljstvo je drugi najljepši dar od Boga!

Mislim da s pravom mogu reći da je Tina moja druga najbolja prijateljica.
Sada razmišljate zašto druga?

Zato sto ću Vam o mojoj prvoj pisati sljedeći put!
Pozdrav!

- 11:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.03.2007.

Mama i beba u bolnici
Počinjem pisanje ovog bloga sa nimalo dobrim vijestima.
Jako sam umorna i iscrpljena i nadam se da mi ova neće biti besana kao prošla.
Moram jedino naglasiti da sam ponosna majka devetomjesečnog sina, zbog kojeg ću sve ovo pisati. Pokušati vidjeti ima li još majki sa ovakvim lošim iskustvom.
Ali moj blog neće sadržavati teme isključivo o roditeljstvu, nego ću vam ja pisati o svemu i svačem.
Lijepom, veselom,podijeliti s vama sve sto znam,u nadi da će se barem nekome svidjeti moja stranica.
Mislim da je vrijeme da pređem na srž problema.
Prošlu nedjelju D je zakurio 39,1 i uz to imao je jaki proljev. Prepala sam se kao i svaka normalna mama jer nakon dva čepića temperatura je samo rasla. Nisam htjela da idemo u Samoborsku hitnu nego po savjetu pedijatrice otišli smo za Vinogradsku bolnicu. Tamo su nam rekli da smo slučaj za zaraznu, pa smo otišli tamo. Nakon 2-3 sata čekanja nalaza ustanovili su da je kod malog povećan broj leukocita i kako bas nije puno pio da je dobro da ostane na promatranju i da primi infuziju.
Pristali smo uz uvjet da ja ostanem s njim u bolnici, platili smo smještaj i počeo je urnebes.

Na odjelu gdje smo ležali prvo su ga sestre odnijele da mu ponovo vade krv i uvedu brunilu, ja sam u sobi čekala i slušala kako zapomaže i kako me zove bilo je to nešto zastrašujuće. Dobili smo infuziju prvu bocu a ja sam se morala boriti sa njegovom živahnošću, crijevom od infuzije..., a D bi samo urlao kada bih ga ispustila s ruku. Tako sam dio dana i noć provela s njim u naručju i na stolici. Neudobnoj! Kako je plakao onako preplašen cijelu noć sestra mi je stalno uletavala da ga smirim da nismo sami na odjelu itd..
Sutra dan već je bilo bolje ali kada je došao pregled opet dreka i vika. Na sreću nije dugo trajalo!
Dijagnoza je bila da mali ima salmonelu !!!!!
Nije mi bilo jasno gdje ju je pokupio jer nije jeo ništa sto su oni tamo nabrojali od čega se ona dobiva, a mi doma smo svi zdravi.
Treći dan dolaze s drugom dijagnozom, nema salmonelo nego E-coli, pa ce mu kateterom uzeti mokraću da bude full sterilna. Ajd to mi je već bilo realnije jer ja imam i imala sam e-coli u trudnoći.
Četvrti dan dolazi do totalnog kaosa. Počeo je povraćati, a i meni je pozlilo sa istim simptomima. Taj dan smo trebali doma pa sam na to sve bila užasno neutješna i stalno sam plakala. Mislila sam da sam se previše uzrujala i da mi je sve to zbog toga. Kad eto doktora da D nema e-coli nego (po tom da je i meni sad zlo) da ima rota virus.
Mene su odveli na hitnu, a D vezali za krevet! Užas, a ja ga nisam mogla odvezati ni dignuti jer mi je bilo koma trčala sam na WC svaku sekundu,a on je plakao, urlikao.Pokušala sam se skulirati i onako zavezanog sam ga uspavala.
Kada je muž vidio poludio je s pravom i odlučio da mi vise tamo ne ostajemo.
Povukli smo ga iz bolnice i još je u petak sa bakom išao na infuziju.
Taj dan imao je oko 46 vodenastih stolica.

Proživjeli smo užas!
Užas koji ne bih voljela da se dogodi ni najgorem neprijatelju.
Odlučili smo da ćemo se doma sami pobrinuti za malog. I vrijedilo je!
6 dana u bolnici po 1 l infuzije dnevno kroz 12h, proteklo je kroz vene mog malog miša.
Sad D stalno visi na meni, i kad jede i kad spava i kada je budan. Strah me samo a mu nije psiha stradala. Povremeno se trza u snu mase glavicom lijevo desno. Prije mu je to bio znak za ne, a sada se pojavljuje i dok ga uspavljujem i u snu. Nisam pametna sto da radim?

Sa današnjim danom se stanje stabiliziralo sto se tiče kakice, počeo je i bolje jesti, vidjeti ću sto ce biti sa spavanjem.
Ja sam psiho-fizički iscrpljena, i nadam se da će uskoro doći moje vrijeme. Kada ću se kao čovjek odmoriti, naspavati i imati malo vremena za sebe!

Ono sto je dobro u svemu ovome da smo dobili i šesti zubić, drugu dvojku gornju, počeo je mahati pa-pa, te se sam počeo dizati uz ogradu bolničkog krevetića.

Toliko za ovo moje prvo pravo pisanje.
A sada na spavanje!

- 11:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Zivot zivim i njemu se divim

Linkovi