utorak | 17.01.2006.

Zašto

Oprostite, nešto bih vas pitao,
Znate li zašto je ona otišla od mene,
Zašto moje tijelo sada za njom vene,
Oprostite, nešto bih vas pitao?

Oprostite, nešto me zanima,
Zašto je nema,
Zašto ona nije tu,
Oprostite, nešto me zanima?

Oprostite, nešto me čudi,
Zašto ostavila pismo nije,
Zašto više ništa isto nije,
Oprostite, nešto me čudi?

Zašto me ostavila moja pamet?

anonimous

Pričali smo se dugo, dugo u noći,
Dok nisi rekla da moraš poći.

Rekla si vidimo se sutra,
Ali u to sam vjerovao samo do jutra.

Tada sam dobro pogleda,
I u svoje srce se zagleda.

Vidio sam oblak crne boje
Kako obavija trulo srce moje.

Zašto me mučiš,
Vjeran ti jesan,
I Iako mi je srce uhvatila plijesan!

Učinite nešto, smiriti se želim,
Dajte mi Žuju da se razveselim!

Ološ sam posta, živim od jutra
Pa dok mi ne svane sutra!

Nosio sam crno, sanjao da padam,
Sad sve je propalo, samo se smrti nadam!

Volio sam te…
Sanjao sam te…
Čekao te…
Ali tebe nije bilo…

Prvi susret naših očiju

Vidio sam te tog jesenjeg dana,
Na prvi pogled sam mislio da
Nemaš mana.

Taj dan nisam prestao
Misliti na tebe,
Mozak mi je stao.

Drugi dan ti rekoh
Volim te,
Al ti samo u mene bleneš.

Rekla si
Drag si mi,
Al za vezu nisam.

Srce mi je skakalo
Kao ludo od sreće,
Sve dok nije limuna nestalo.

U taj trn poslala si stih,
Vrijedan kao limun,
U čas se ponovno razveselih.




Ne želim glumiti, biti netko drugi,
Mislit da sam netko i nešto,
Radije ću ležat na tuđoj travi,
Gledati zvijezde
Ili ptice koje se gnijezde.

Lagati ne mogu,
Nikom pa ni tebi,
Zato molim te
Lagano odjebi

Gledati te neću,
Ni o tebi razmišljati ne želim,
Ako hoćeš ovog trena iz ove kuće selim,
Snalazim se lako,
Ali blizu tebe mi sve ide naopako…


Limun

Volim te,
Al ne više od njega,
O njemu sam ovisan,
On mi razbija san,
Daje snagu za novi dan.

Energije mi treba,
A on u posudi stoji,
Kao poslan s neba,
Ma milina, ljudi,
Milina ljudi moji.

Žut i kiseo,
Zreo i čvrst,
Dan-noć bi ga jeo,
Za kutiju njega
Dao bi prst.

Sanjam san,
Jasan kao dan,
Vidim tebe u luci,
S limunom u ruci.


- 22:46 - Ostavi trag (8) - Ako to želiš na papiru - # -

<< Arhiva >>