nedjelja, 08.07.2007.

Prececnaja

Sad sam prije internet cafea bila na sajmu knjiga! Ajme kako je sve prejeftino!!!!!! Kupila sam: Dostojevskog (Idiota), Majstor i Margarita, Zlatno tele, nekakvu malu knjizicu sa bajkama i veliki ruski rjecnik! Taj bi kod nas kostao sigurno vise od 500kn, a tu je 100kn! Jos sam kupila 2 biljeznice, na jednoj pise biljeznica za knjizevnost, a na drugoj za ruski jezik :)))) preslatko... :D I jos sam jednu babusku vecu, tocno onakvu kakvu sam prije imala, zuto-crveno! Tako sam si sretna zbog toga! Ici cu definitivno tamo jos bar 2 puta! mwhwhwhhahahahha

I kaj jos... bila sam neki dan u praonici. Odmah nam je do ulaza u dom i isto jeftino. Na ruskom se kaze ?@0G5G=0O ( prececnaja - tvrdo c) :D to mi je jedna od najdrazih rijeci! hehehhee Ali teta nije draga koja tamo radi. Kad smo A i ja dosle nakon sat vremena natrag po ves nije nam htjela reci da je nas ves vec gotov, nego smo bezveze sjedile tamo 15 minuta i onda sam skuzila ja nasu robu u lavorceku jednom. Kad sam joj to rekla onda se pocela derati da kaj mi mislimo, da ona radi non stop, da nece ona samo nas cekati da moraju i drugi prati itd. Reko, kak si glupa, pa mogla si samo reci da nam je gotovo. Nema problema.

A bili smo jucer u Pizza Hutu. E stvarno je pizza savrsena, ono tijesto onako meko i prhko, ali je skupa. Pjesacili smo po kisi vise od 20 minuta do tam, usput je na ulici A i mene kamion zalio do koljena i onda smo svi tako mokri usli unutra. A, A2 i ja smo si izule tenisice da se suse nasred restorana, boli nas ona stvar. Nije nam nitko nista rekao, ali je konobarica kolutala ocima dok smo narucivali i trkeljali po ruski. I jos dok je dosla vratiti nam kusur, u tom trenutku je A preko stola dodavala A2 starke!

- 21:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.