Potterova družina

17. 04. navečer

dumbledore

Ponovno. ne znam kako započeti. Sada se nalazim pod nadzorim.
Ponovno sam nestala.
Sve je bilo kao i prošli puta... Pitala sam Cmizdru što je bilo zadnji puta, našla se u mračnoj prostoriji i odjednom se stvorila u svom krevetu.
Onaku, u pidžami sam odrtčala Dumbledoru.
"Profesore! Profesore....."
"Sjednite, gospođice Smith."
"Ummm... Hvala...."
"Recite, što je bilo?"
"Cmizdra, ovaj, Severus...."
"Što je napravio? Nije valjda ponovno..."
"Molim?"
"Ništa, ništa... Nastavite."
"Išla sam mu vratiti knjigu. On je jako nadaren. Znate?"
"Da, upoznat sam s time."
"I onda... Ne sjećam se.... Našla sam se u mračnoj prostoriji, a Severus me zagrlio."
"Je li vam što napravio? Da zovem Madame Pomfry?"
"Profesore, nije on sposoban za takvo što... Uglavnom, onda sam se našla u svom krevetu..."
"I zatim?"
"Otišla sam ga pitati što je bilo.... I ponovno se ponovilo..."
"Što?"
"Pa opet sam nestala... I ničega se ne sjećam."
"Porazgovarati ću s njime."
Molim?! Tek tako, smireno?! Pa ja sam bila oteta! Od tada čim izađem iz kule dva kućna vilenjaka idu iza mene. Grozno. Nastavu ne mogu pratiti, a za Čarolije trebamo napisati esej od tri stranice (s dvostrukim proredom) o greškama čarolije prizivana. To smo učili prošle godine, odakle da se sada sjetim?!
Ništa, idem do knjižnice...

- 21:27 - Komentari (37) - Isprintaj - #