Potterova družina

11. 04. navečer

miranda su udžbenikom

Danas se dogodilo nešto jako zanimljivo.... Kada su Maurdresi po običaju mučili Cmizdru njemu je iz pelerine ispala neka knjižica. Uzeli smo je i vidjeli da je to udžbenik za čarobne napitke. Ja sam se ponudila da mu ga vratim, mene još najmanje mrzi....
Otvorila sam je i odmah na početku vidjela napisano
Kao i svake godine... Original Princa mješane krvi
Molim? Listala sam dalje. Uz gotovo svaki napitak bio je dodan neki recept, neki savjet. Čini se da je Cmizdra to sam izmišljao. Čovjek je stvarno nadaren, za neke od ovih stvari niti Lily nije znala...
Čitala sam dalje. Na jednom malom kutu bio je našaran već viđen znak, samo drugim rukopisom. Pisalo je L. E. okvireno srcem.
On je stvarno zaljubljen u nju? Pa zašto je onda naziva mutnjakušom....?
Prepisala sam neke od savjeta i sutra ću mu vratiti knjigu... Povesti ću još nekoga, za slučaj da nam Cmizdrić poludi....

- 21:09 - Komentari (42) - Isprintaj - #