Potterova družina

26. 03. navečer

Jučer smo bili u Hogsmadeu. Kao i svakog jutra, ustala sam, utakla noge u papuče i odteturala do kupaone. Sredila sam se, otišla na doručak, i krenula sa Benjaminom u Hogsmade. Najprije smo išli u Medičarnicu, kao i ostali učenici, i dobro se zabavili (i stvarno puno potrošili... bar u mom slučaju). Budući da je u svim lokalima bila gužva, a u Veprovu glavu i onu ružičastu kafiteriju nismo željeli ići, šetali smo sunčanim ulicama. Nismo bili jedini. Srela sam dosta učenika, Lily u Jamesovom društvu, Ameliju s Remusom i još jedan par, sudarili smo se pa smo se i upoznali, neku Laru Shinodu, polujapanku i jednoj dečka s njom, mislim da se zove Mamoru...isto neki japanac, činio se bogat...
Ali onda, nakon svih tih parova, skrenuli smo za ugao u starom djelu grada i naišli na... Teško mi je napisati... SIRIUSA I MAYU! U prvom trenutku nisam mogla vjerovati, i pomislila da su samo prijatelji, ali onda ju je poljubio! Potrčala sam do njih i krenula je napasti, ali me Benjamin zaustavio i odvukao od njih. Bila sam bjesna. Vjerovala sam da smo prijateljice, a ona tako... Više me pogodila sama činjenica da je to Maya i da me Sirius vrjeđao i isovremeno imao curu, nego činjenica da su zajedno. Više ništa ne osjećam prema njemu. Ne nakon toga.
Ubrzo smo se vratili u dvorac. Siriusa i Mayu nisam vidjela, i ne želim. Nekako sam se uspjela smiriti. Nisam ih vidjela čak niti danas, što znači da je možda prespavala kod njega, jer je nisam srela u spavaonici...
Današnji dan obilježio je razgovor s Lily.
"Ovako ne može. Pa znaš li ti što se o tebi priča?"
"Ne." hladnokrvno je odgovorila.
"Ali ja znam. I ne sviđa mi se, nimalo."
"Reci."
"Varaš Jamesa sa Dujom, a Severus i James su imali dvoboj zbog tebe."
"Oni ožiljci su bili od toga? Jadnik, a zato se nisu lječili otopinom od..."
"Prizemlji se. Neke cure, primjerice ja, nemaju nikoga, a za tebe se tuče trojca dečkiju."
"Imaš!"
"Koga, molim te lijepo?"
"Pa Benjamina. Zato je Sirius i postao ljubomoran i prohodao s Mayom."
"Želiš reći... Ti si to znala?!"
"Da..."
"Nisi uredu! A što se Benjamina tiče, mi smo samo prijatelji, shvati to! I slobodno proširi kao trač, vidim da si dio tornja."
"Molim?"
Ljutito sam je pogledala i odjurila. A što sam drugo mogla?

- 20:15 - Komentari (29) - Isprintaj - #