Lilly


"Rekli su da je dosla iz provincije....strpavsi u kofer snove i ambicije..."


Par pobjeglih misli besmislenih....moga smisla..



Image Hosted by ImageShack.us

Danas sam šarena...
I plešem tango s gospođom emocijom.
Po sobi hodaju patuljci i vilenjaci..
Došli su iz bajki moga djetinjstva i donjeli
paketiće sreće.
Dajem oglas."Djelim višak sreće".
Mandarine i kesteni.Jesen i ja..i ti..
Danas nema potrebe za smislom.
Razumne odluke danas čekaju pred mojom
kućom.Tapete sa motivima smijeha na
zidovima.
Ringišpil u mojoj glavi..šifra za bolje dane...
Korektorom prepravljam greške prošlosti.
sve je ponovno kako treba...

"Kao i uvijek, ti si me pitala šta mi je
najednom,
a ja nisam mogao da ti objasnim
da to uopšte
nije najednom, da je to stalno"....

Image Hosted by ImageShack.us


18.10.2006. u 12:22 | 34 Komentara | Print | # | ^



xoxo ALL REGARDS TO:Rawkstar e