likvidacija talenata

ponedjeljak, 11.02.2008.

Stiže lijepa vijest! Kad sam već pomislio da su nas "otpisali", tj. da se nismo plasirali na ovogodišnji LIDRANO (jer nas nisu zvali na općinsku razinu, održanu 1. veljače), danas smo dobili službeni izvještaj o kandidatima koji idu na županijsko natjecanje, a među njima je i naša Saška. ČES-TI-TA-MOOO!!! Ide s pjesmom, već objavljenom na ovom blogu, Tek jedan pogled.

Dakle, držimo fige i za njezine daljnje uspjehe, te da nas razveseli i novim pjesmama. Danas objavljujemo njezinu na ovom blogu još neobjavljenu pjesmu.(mk)


Probudi me trepavicama

Umorne sam oči sklopila.
Neka me uspavaju otkucaji srca,
ako me ne ubije jeza tvog pogleda.
Teško dišem. Dah na vratu umire.
Tvoja krv meni pjeva. Poljupci
umotani svilom lome komade magle.
Nestaju iskre sunca, pretvaraju se
u mjesec. San pjeva i navodi da
zatvorim knjigu.

Saša

- 19:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>