likvidacija talenata

utorak, 06.11.2007.

Posjetile mi festival – kNjIžEvNoSt UžIvO-

I tako krenusmo Vale, Saška i ja sedamnaesticom do trga, dok su ostali bili u školi. Hehe! (a tako je to kada nas profesori jednostavno...obožavaju..). Putem se malo zabavljale i naravno, svratile na spomenuti festival. Nije nam puno trebalo da nađemo Basaričekovu 24, zahvaljujući ljubaznom policajcu isped...khm...sabora. wink
Iako smo bile najmlađe na festivalu...mi smo se opustile...i uživale. Čim sam ušla, i vidjela hrpu malih knjižica sa pjesmama...odmah sam počela uzimati primjerke. Jedan meni, jedan emka, jedan meni, jedan emka...i tako dok me nisu počeli čudno gledati. I dođem ja do stola na kojem je bila knjižica sa pjesmama Francoisa Philipponnata i taman da ju uzmem, primjetim da neki lik stoji do mene i gleda me. Ja zbunjeno kažem da sam htjela uzeti tu knjižicu i to dva primjerka..za sebe i za profesora..i razvezala se ja, kad on meni nešt počne pričat na francuskom .lud..Aha...onak...hvala! Valjda je rekao da je on pisac tih pjesama koje sam namjeravala uzeti..lala... i onda je otišao u prostoriju gdje su se čitala ta djela. Mi smo se naravno, pokupile za njim...odslušale.. - Očekivala sam baš čitanje pjesama....al većinom su pisci govorili o sebi i načinu pisanja...
Kada je to završilo pokupile smo se..i slikale se sa trojicom pisaca koji su nam se najviše dojmili. Ispraznile su mi se baterije na fotiću, pa sam slikala mobitelom, pa se slike možda malo slabije vide...(ova mala cura..to je naša Saška)...
Uglavnom, želim zahvaliti razrednici i naravno profesoru Kirinu što su nam omogućili odlazak na ovaj festival. Stvarno je bilo zakon.
p.s profesore, ne brinite...sutra ću Vam donjeti sve one knjižice koje sam uspjela uzeti. I još nešto...nadam se da ćemo na sljedećem festivalu vidjeti i Vas i vaše radove jer ste i vi član h,d,p-a...(pa cemo Vale, Saška i ja ponosno dijeliti vaše knjižice..hehe)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Veliki pozdrav... Josipa =)

- 18:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>