likvidacija talenata

srijeda, 03.10.2007.

Ako sad spustim olovku

Imamo pjesnikinju! Sašu! Premda vješto izbjegava lirsko ja, riječ je o veoma osobnoj i osobitoj poeziji kratkih rečenica, neobičnih slika, stanja i gibanja misli.
Za početak, pročitajmo tek prva dva stiha. Poslije ćemo staviti cijelu pjesmu.

PRAZNINA

U prkosu rođeni pogledi, riječima
iscrtani, bezobzirno grebu misli.














I, napokon, objavljujemo cijelu pjesmu! Samo naprijed, Saša!


PRAZNINA

U prkosu rođeni pogledi, riječima
iscrtani, bezobzirno grebu misli.
Stihovi sakrivaju svoje ruke. Nedodirljivo
posustaju. Riječi koje ne žele okusiti stranice
moje knjige prosu se u sjene. Šeću tamo
gdje mene nema. Osjetim tek pokoji
stih u koraku iza gomile. Koncima vezana
lancima se udaljavam. Stižu pisma razbijena u
šapat. Mrak mi zaklanja pogled, brojim suze.
Grizu mi obraze... Ako sad spustim olovku,
hoće li moje pjesme nestati?


Saša

- 21:17 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>