< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





Free Hit Counters
Counter nije stavljen od pocetka,pa nije realni prikaz posjeta;)

zar nije??


MySpace Layouts

Nikad i nitko vise...


MySpace Layouts

What is the opposite of two? A lonely me, a lonely you

Ovisna sam o njima>>>>

*Antibiotica

*Mok

*MyDiary

*Sonata Snova

*BoSSa

*Derorica

*Svjetionicarka

*Tochica

*Blank

*Little Chicken

*Đus

*Aibreann

*Carica vrta

*Atea

*Miss Ice

*Hrki

*Vjetrom nosena

*Marryann

*Mala_chi

*Studentica

*Malo cudoviste

Reci sto mislis











Image Hosted by ImageShack.us
Talk to me:dugirl1987@hotmail.com

petak, 26.05.2006.

srce moje drago...

Image Hosted by ImageShack.usNije me bilo u zadnje vrijeme zbog masu stvari.
Ponajvise radi zdrastvenog stanja. Naime prvo mi se desilo da sam dobila gadnu upalu grla. Sanirala sam je pomocu antibiotika i tako sam nastavila dalje,ali ne zadugo. Pojavili su mi se neki cudni napadaji. Gusenje,lupanje srca,tresavice... Imala sam sve simptome anksioznosti.
Kako to da se meni to moze desit? Da meni stabilnoj,uravnotezenoj osobi psiha podje kvragu? Vrlo jednostavno. Stresom. Posljednjih godinu dana se mnogo toga promjenilo u mom zivotu. Ne zelim pisati o svim stresovima,ali vjerujte nisu tipa svakodnevnih teenage-dzerskih problema. Nisam hipersenzibilac koja voli pravit strku oko svega. Bas naprotiv. Pokusavam pomoci najblizima ne mareci za svoje stanje. Ako mi se place-plakat cu u miru,ako sam ljuta-cekat cu da prodje,ako se bojim-sutjet cu...

Zadnjih par dana su napadaji bili sve cesci. Neocekivani. Osjetila bih lupanje srca kroz cijelo tijelo,preskakanje te bi me potom od straha uhvatila tresavica.

Danas sam bila kod doktora. Napravila sam ekg i ultrazvuk srca. Dijagnoza=tahikardija sa povremenom aritmijom. Razlog? Nepoznat(organski)

Do prije 3 tjedna nisam znala koliko psiha moze utjecati na tijelo. Nisam ni znala da postoji ANKSIOZNOST i sto je to. I da sam znala vjerovatno bih osudjivala te ljude. Vjerovatno bih promislila kako se to dogadja nekim ludjacima preslabima da se suoce sa stvarnoscu.

Nemojte osudjivat psihicke bolesti,tj.bolesnike. To je jednostavno bolest kao i svaka druga.


Sto mi sad preostaje? Smirit se. Prestat biti u strahu od novih napadaja. Udahnut punim plucima i nadjacat svoje stanje....





| komentari (25) | print | # |

<< Arhiva >>