< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





Free Hit Counters
Counter nije stavljen od pocetka,pa nije realni prikaz posjeta;)

zar nije??


MySpace Layouts

Nikad i nitko vise...


MySpace Layouts

What is the opposite of two? A lonely me, a lonely you

Ovisna sam o njima>>>>

*Antibiotica

*Mok

*MyDiary

*Sonata Snova

*BoSSa

*Derorica

*Svjetionicarka

*Tochica

*Blank

*Little Chicken

*Đus

*Aibreann

*Carica vrta

*Atea

*Miss Ice

*Hrki

*Vjetrom nosena

*Marryann

*Mala_chi

*Studentica

*Malo cudoviste

Reci sto mislis











Image Hosted by ImageShack.us
Talk to me:dugirl1987@hotmail.com

srijeda, 17.05.2006.

Svi za jednog,jedan za sve??

Image Hosted by ImageShack.usNije me bilo dugo kao sto su neki od vas sigurno i primjetili. Naime bolest me primorala na krevet i postepeno lijecenje.

I prije totalnog ozdravljenja dozivjela sam novi udarac. Rekli bismo SOK NA SOK. Jebemu misa pa zar stvarno nesrece nikad ne dolaze same??

Sad je ozbiljno. Radi se o mojoj obitelji. Sjebano je. Do jaja.

Do koje granice ste spremni stiti voljene? I po vlastiti zivot ako je potrebno?

Mozda je zbunjujuce za Vas... ALi tako mora biti...

PoZz



| komentari (27) | print | # |

<< Arhiva >>