< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





Free Hit Counters
Counter nije stavljen od pocetka,pa nije realni prikaz posjeta;)

zar nije??


MySpace Layouts

Nikad i nitko vise...


MySpace Layouts

What is the opposite of two? A lonely me, a lonely you

Ovisna sam o njima>>>>

*Antibiotica

*Mok

*MyDiary

*Sonata Snova

*BoSSa

*Derorica

*Svjetionicarka

*Tochica

*Blank

*Little Chicken

*Đus

*Aibreann

*Carica vrta

*Atea

*Miss Ice

*Hrki

*Vjetrom nosena

*Marryann

*Mala_chi

*Studentica

*Malo cudoviste

Reci sto mislis











Image Hosted by ImageShack.us
Talk to me:dugirl1987@hotmail.com

ponedjeljak, 08.05.2006.

Draga Vjestice...

Image Hosted by ImageShack.us
Nemam oca ali zato imam njegovu "drazesnu" mamicu , neki bi rekli da se ta osoba naziva BAKOM.

Danas me zvala. Nakon 3 namjerno propustena poziva odlucila sam se ipak javiti na 4.

Kako sam mogla biti tako okrutna i gledati mobitel kako svira,propustajuci poziv za pozivom? Ne znam, mozda sam tu okrutnost pokupila od nje.

17 godina nije marila za mene. Za jedinu unuku sina jedinca.
Onda kao grom iz vedra neba se sjetila da ipak postojim JA.
" Kceri jesi to ti?"
"Ko je to"
"Baka tvoja.. Zanima me koliko godina imas sad?"
"17"
"Dobro srce moje. Nadam se da si zdrava i sretna. Cujemo se"
Tu tuuuuuuuuuu


What the Fuck?? Nista mi nije bilo jasno.
Nakon poduzeg razgovora sa majkom stvari su mi postale jasnije. Objasnila mi je kako mi je baka uvijek bila poznata po hladnokrvnosti prema svima kao i prema mom ocu.Moj otac je jednom za nju rekao da je santa ledena.

To ljeto sam je cak prvi put vidjela.Citala je Tolstoja u 80 god.zivota. Nije me to cudilo.
Oduvijek je bila pametna zena sirokog spektra znanja. Radila je kao profesor i bila je omiljena medu ucenicima.

Malo ljudi zna da je ona kriva za cijeli raspad obitelji . Uvijek je pravila razlike medju ljudima-unistila mi je djeda a neposredno i oca.

I sto sad ta SANTA LEDENA zeli od mene?? Zeli mi prepisat kucetinu, tisuce metara zemlje i jos nekoliko poslovnih objekata.
Pitam se zasto? Jos prije godinu dana je sve to zeljela pokloniti nekoj neznanki. Zeljela je da prepisem sav moj dio( jer zakonom sam nasljedila pola od oca kao sto je ona nasljedila pola od muza)da bi ona mogla u kompletu (1/1) poklonit toj nekoj zeni.

E pa draga moja bakice da ja nesto svima kazem s obzirom da tebi ne mogu. Jer cu glumit ljubaznost te pregristi jezik kad budemo skupa radi nekog viseg cilja.

Unistila si mi djeda , unistila si mi oca. Najradije bi unistila i mene-znam to.
Svoju cu djedovinu cuvat i nedam je nekim neznancima samo zato sto su se brinuli o nekoj vjestici... Koja je, usput receno, TI.
Nedam je tudinima u ruke koji su mislila profitirat preko mojih ledja.
U ime djeda koji je sve to mukotrpnim radom stvorio NEDAM !!
Bit cu ti fina curica kada dodjem u posjet ,smjesit cu ti se i trpit sve tvoje ispade. Slusat cu te jer ti nikad nisi znala slusat.
Ako treba cak cu i prespavat u onoj tvojoj rupcari koju toliko cuvas.
Jednog dana ce se sve stvari poslozit na mjesto a ja cu dobit ono sto sam i zasluzila...
Jednog dana ce u toj kuci zivjeti sretna obitelj koju cu si sama stvorit kad si mi je vec ti oduzela...



| komentari (33) | print | # |

<< Arhiva >>